Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 59
Poka¿ wszystkie komentarzebardzo m±dry artyku³. Prawd± jest ¿e nie wszystko w motocyklach dzisiejszych da siê wykorzystaæ na zwyk³ej miejskiej trasie. Po co te wszystkie systemy, czy my, u¿ytkownicy dróg publicznych (w wiêkszo¶ci) potrzebujemy 1konia mechanicznego na 1kg masy? nie s±dzê. mówi siê ¿e to kwestia gustu i wyboru, ale prawda jest taka ¿e rynek chocia¿ oferuje nam ró¿ne produkty w ró¿nych cenach tak na prawdê ma za zadanie wciskaæ nam wiêcej, lepiej, wygodniej za kwoty prozaicznie nieco wiêksze od tych zwyk³ych produktów które w 100 proc by nas zaspokoi³y. Pozdrawiam
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza