Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeakurat ta turbosprezarka to dobrze ze jej niema .kolejne kojdo ktore moze sie popsuc niewiem jakby ja ustawili ale neisadze zeby ciagła od obortow biegu jalowego róniwej niz bez doładowania a wogole to niemial byc kompresor? tak czyu owak dobrze ze tego niedali jesli juz podnosic moc to nie rpzez doładowanie powinni byli konkretnie zwiekszyc pojemnosc do 1700 ccm podniesc obroty o min 1000 obr/min i poustawiac redzte kojdów odpowiednio i te 250 km spokojnie by uzyskali oczywiscie wymagało by to kompletynego przebudowania silnika od podstaw widac producent niechcial ryzykowac takich kosztow i takiego stopnia komlikacji ryzykujac ze to sie nieprzyjmie wszak w wiekszosci przypadkow typowe swiry szalenst i przyspieszen raczej preferuja sportowe litry niz krofiaste sportturytyski a tymi bardziej interesuja sie ludzie ktorym bardziej zalezy na mocarnym dole itp co ie rpzydaje w dalekich podrozach na autostradach z bagazem .
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza