Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzea ten wydech to jest oryginalny? według regulaminu pzm nie bylby dopuszczony do sportu (enduro) ze wzgledu na to ze koncowka ma zakonczenie pod zlym katem (powinno byc obciete prostopadle do podloza). wiem ze pzm ma to w d*** i nie sprawdza wydechow, jednak to sa wymagania FIM a ten juz homologacji do zawodow by nie dal...
OdpowiedzWydech jest oryginalny i masz rację, że jest on niekoniecznie zgodny z regulaminem PZM/FIM. Gdyby jednak ta maszyna miała trafić na zawody, układ wydechowy (chociażby dla redukcji masy) zostałby wymieniony, a te zamienniki które są w obrocie spełniają wymagania regulaminowe.
Odpowiedzkazdy zawodnik powyżej amatora pewnie by ten wydech wymienil jednak dla normalnego klienta to dodatkowy koszt. Chodzi mi tylko o to, że żle to świadczy o Hondzie jeżeli wypuszcza taki bubel. To Już nie jest moto "ready to race" jak "niektóre maszyny ;) jeszcze tylko dokladnie punkt z regulaminu: 12.15.1 Koniec układu wydechowego winien być poziomy i równoległy do osi centralnej motocykla (z tolerancją +-10 ) i nie może przekraczać końca motocykla więcej niż 5 mm. Wszystkie ostre krawędzie muszą być zaokrąglone z minimalnym promieniem 2 mm (patrz Diagram E)
OdpowiedzPrawda jest taka, że Honda zrobiła ten motocykl głównie na rynek amerykański. Tam są zupełnie inne kryteria i wymagania. Ten motocykl został stworzony do szeroko rozumianego ganiania po pustyniach. Oczywiście nie zmienia to faktu, że tłumik wygląda jakby już na etapie projektowania założono, że będzie do wymiany...;)
Odpowiedz