Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Poka¿ wszystkie komentarzea na ka¿dy cennik jest rabat.... prawda jest taka, ¿e teraz praktycznie nikt nie sprzedaje po tzw. sugerowanej cenie producenta. Pozdrawiam.
OdpowiedzKa¿dy z was ma trochê racji. Wszyscy chcieliby¶my kupowaæ tanio, ale kij jak zwykle ma dwa koñce. Moim zdaniem rynek siê skurczy³(spo³eczeñstwo ubo¿eje), konkurencji przyby³o i dosz³o do b.du¿ych opustów cenowych. Tak naprawdê to droga donik±d. Salony okroj± inwestycje, zwolni± czê¶æ pracowników w rezultacie spadnie jeszcze bardziej i tak niska jako¶æ us³ug. Kto¶ tu wspomnia³ o handlu spo¿ywk±. Scenariusz bêdzie podobny. Zmieni± siê w³a¶ciciele z niewielkich sklepów w markety (POLO,LOUIS). Cieszyæ siê bêdziemy bardzo krótko, z czasem odbij± sobie inwestycje. Ale co tam, tu i teraz! Pozdrawiam
Odpowiedztylko aby ten rabat dostawac wypadalo by cos kupic wczesniej, pozatym rabaty sa przyznawane z tego co zauwarzylem po zakupach w znakomitej czesci salonow, ale to dla ludzi za malo.
OdpowiedzPiêkna dyskusja. ¯yjemy w kraju gdzie ceny s± europejskie, a zarobki z innej bajki. ¯yczê wam aby¶cie dobrze zarabiali i nie targowali siê z handlowcami. Szanujmy siê.
Odpowiedz