Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Poka¿ wszystkie komentarzeZnam owy pojazd nieco, nie sprawdzi³ siê i naprawde wypad³ fatalnie podczas eksploatacji. -jak ka¿dy pojazd z silnikiem 2T pali sporo, 3,5-3,9 l /100 km -silniki 2T maj± fochy i czêsto nie chc± odpalaæ, taki ich urok -problem z rolgazem(u innych u¿ytkowników pojazdów KYMCO nie spotka³wm) -du¿e ³aknienie oleju( cecha pojazdów 2T[przy je¼dzie z prêdko¶ci± prawie maksymaln± warto wo¼iæ olej)] -pewne elementy wykonania jak w rolerze do 3000 PLN -wydech podatny na korozjê dla stoj±cych pod chmurk± -cena wysoka za nie wiele wiêcej mog³em mieæ YAMAHE neos czy Piaggio ZIP. -s³abe ogumienie( jak kto¶ je¼dzi³ na nim i na poje¼dzie z dobrymi gumami ró¿nica ostro widoczna ) -tylny hamulec s³aby +niska masa plus mocy silnik = dobre osi±gi +jazda z pasa¿erem jak najbardziej mo¿liwa +wydajny baga¿nik,producent podaje,¿e max ud¼wig 5 kg ja przewozi³em nawet i ok 10 kg + Vmax 80 km/h
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza