Vitality znaczy pod angielsku witalność. To określenie pasuje do zwinnego skutera, który od modelu Yup różni się tylko nowoczesną stylistyką. Chłodzony powietrzem dwuzaworowy czterosuw jest mniej dynamiczny, ale za to bardzo oszczędny. To bardzo dobrze, bo procedura tankowania również tu jest bardzo uciążliwa. Pochlebne słowa należą się natomiast zawieszeniom: komfortowe, ale nie powoduje to kołysania. Skuteczne hamulce w każdej sytuacji radzą sobie z osiągami jednostki napędowej. Pozycja jeźdźca jest wygodna, a kokpit - wystarczająco wyposażony. Umiarkowana cena powoduje, że często używają go kurierzy i dostarczyciele pizzy.
Kymco Vitality 50
Kymco Vitality (2T) 50 model 2007
Podstawowe dane techniczne:
silnik
Jednocylindrowy
poj.
49.4 ccm
moment obr.
4.90 Nm (0.5 kgf-m or 3.6 ft.lbs) przy 6000 RPM
skrzynia biegow
Automatyczna
Wymiary:
Dług/szer/wys
1,940 /700 /1,120 mm
Osiągi:
V-max
B.D.
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE
Dodaj nowy rocznik
Więcej o Kymco Vitality (2T) 50
Brak informacji, dotyczących motocykla
Filmy o Kymco Vitality (2T) 50
Brak informacji, dotyczących motocykla
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
KONTAKT Z REDAKCJĄ
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzeMam taki sam skuter tylko że jest pęknięty zbiornik na olej więc tczeba robić mieszankę więc mam pytanie ile ml oleju na 1L bendzyny?
OdpowiedzJa leję 20ml na 1l benzyny a
OdpowiedzJa leję 20ml na 1l benzyny a
OdpowiedzPolecam , scigalem się z Peugoet speedfight 2 to on nie miał szans na prostej .
OdpowiedzPolecam , scigalem się z Peugoet speedfight 2 to on nie miał szans na prostej .
OdpowiedzNie polecam,ani nie odradzam tej marki,dlatego,że Kymco ma przyzwoite maxi skutery, które faktycznie mogą konkurować powoli z najlepszymi, ale małolitrażowe skutery to inna bajka.Zupełnie inna. ...
OdpowiedzStuknęło mi 30 tys. km w Vitalce 50 2t. Bez problemów. Jakośc wykonania bardzo dobra, widac chocby po nikłym zużyciu części. Gdzie ta "inna bajka"?
OdpowiedzDla mnie ten skuter to tandeta, w ogóle subiektywnie to ta cała marka jest kiepska. Lepiej dopłacić więcej do renomowanych marek i mieć pewność, albo kupić chinola lepszej jakości i jest to samo , ...
Odpowiedzpomysl zanim co napiszesz waże 100 kg i jeżdże 90 na godzine super skuter
OdpowiedzNIE MA CO SIĘ SPODZIEWAĆ NIE WIADOMO CZEGO ZA KILKA TYSI,CHOCIAŻ Z 2 STRONY KUPUJĄC "MARKOWY" SKUTER MOŻNA OCZEKIWAĆ ,ŻE NIE BĘDZIE TO TANDETA TYLKO RAKIETA, SZCZEGÓLNIE JEŚLI POCZYTA SIĘ DOBRYCH OPINII W INTERNECIE (WŚRÓD PRAWDZIWYCH UŻYTKOWNIKÓW ZDANIA SĄ RACZEJ PODZIELONE). . VITALKĘ MIAŁEM TYLKO rok OD NOWOŚCI, CHOCIAŻ PLANOWAŁEM MIEĆ ZNACZNIE DŁUŻEJ.WYSZŁO TYLKO TYLE ZE WZGLĘDU NA DROBNE, ALE LICZNE USTERKI I POSTAWĘ SERWISU - KIEPSKIE,ŻEBY NIE POWIEDZIEĆ FATALNE PODEJŚCIE . SERWIS TO BYŁ "SERWIS"- BEZ KOMENTARZA. SAM SKUTER LEKKI I DYNAMICZNY I MIMO,ŻE NIEZBYT DUŻY TO SCHOWEK POD SIEDZISKIEM SPORY. TO TYLE PLUSÓW. MINUSY TO: SPORE SPALANIE, NIE NAJLEPSZE HAMULCE, OPONY, PLASTIKI, WYŚWIETLACZ JAK Z INNEJ EPOKI(W MIARĘ CZYTELNY, ALE PASKUDNY) W DWIE NORMALNE OSOBY Z BAGAŻEM DALEKO NIE UJEDZIEMY, PRZY CHŁODNYM PORANKU MOGĄ CZASEM BYĆ PROBLEMY Z ODPALENIEM W PECHOWYCH MODELACH JAK MÓJ MOŻE BYĆ TO NAGMINNE. Z CZYSTYM SUMIENIEM ODRADZAM.
OdpowiedzMam ten skuter 2 sezon narazie śmiga super -troche duzo pali
Odpowiedz