Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeZmiana charakterystyki sprężyn (np. wysokość) to właśnie ich zużycie.
OdpowiedzDyskusja akademicka,ale chyba potrzebna.Rosciągnij sprężynę do postaci drutu" prostego odcinka" ( to jest oczywiscie skrót,gdyż mamy spężyny linearne i progresywne ,a te mogą występować pod postacią przekroju nie okrągłego ,a eliptycznego,ale mniejsza o to) i porównaj długość nowej sprężyny i sprężyny po przebiegu użytym w art. czyli 70 tys km. Czy długość tego" drutu" z nowej sprężyny będzie większa od długości "drutu"( metalowego pręta o przekroju X) sprężyny używanej w zawieszeniu o przebiegu 70 tyś km? zaręczam że będzie to róznica dziesiątych częsci milimetra wynikająca z tolerancji produkcji..czy zatem srężyna zmieniając odległoćś między zwojami zużyła się czy odszkałciła?Wymiar wysokości sprężyny różni się od czasu wyjazdu z tasmy montażowej,ale czy ilość materiału użyta na wyprodukowanie sprężyny uległa zmniejszeniu w stosunku wagowym do ilości użytego materiału??Innymi słowy,długość i waga pręta metalowego użyta do produkcjiobu sprężyn pozostaje w stosunku 1:1 czyli zmiena się tylko wysokość" produktu" z powodu odkształceń dynamicznych. Czy jakoś tak...
Odpowiedz