Zipp i Interscooters na plusie
W ubiegłym tygodniu w Przasnyszu miało miejsce spotkanie dilerów marki Zipp, podsumowujące miniony sezon i określające cele działań na ten rok.
Dla Zippa rok 2011 był dobrym rokiem. Dzięki wzrostowi sprzedaży w segmencie motorowerów o 53%, przasnyska marka ma w chwili obecnej 23% udziału w polskim rynku. Poprzez swoją sieć 300 punktów sprzedaży w całym kraju, Zipp sprzedał 18 tysięcy jednośladów. Managerowie podkreślali na spotkaniu szczególny nacisk, jaki kładziony jest na kontrolę jakości, dzięki czemu w sprzedawanych pojazdach udało się osiągnąć najniższy notowany dotychczas wskaźnik reklamacji i usterek. Hitem sprzedaży okazał się model Pro 50 nawiązujący stylistyką do motocykli sportowych.
Na sezon 2012 firma przygotowała kilka nowości w segmencie 50cc. Jedną z ciekawszych jest model Parco, który ma być remedium na wysokie koszty. Obok niego do gustu przypaść powinny młodym adeptom dwóch kółek takie propozycje jak Superray oraz Xrace. Prezentacja nowości Zippa odbędzie się na zbliżających się IV Ogólnopolskich Targach Motocykli i Skuterów w Warszawie.
Swoimi sukcesami chwaliło się też dziecko Zippa, jakim jest Interscooters. To jedna z największych w naszym kraju hurtowni części do skuterów, mająca w swojej ofercie (aż 11 tysięcy indeksów) części do większości chińskich (i wielu japońskich oraz tajwańskich) skuterów na polskim rynku. Po zaledwie dwóch latach obecności na runku Interscooters wypracował sobie 20% udział w obrocie częściami zamiennymi do motorowerów, zaopatrując serwisy w całej Polsce. 550 punktów sprzedaży może działać sprawnie dzięki nowoczesnemu systemowi zamawiania i magazynowania WMS (Warehouse Management System), który zapewnia dostawę właściwej części w deklarowanym czasie, w odpowiednie miejsce.
Pozycja Zippa i Interscooters ugruntowała się nie tylko na naszym rynku, ale także umacnia się w wielu krajach Europy, gdzie eksportowane są zarówno pojazdy, jak i części zamienne. W dobie zawirowań na rynkach motoryzacyjnych są to wyjątkowo dobre wiadomości.
|
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarze:p PRZECIEŻ TO TOTALNA PORAŻKA NIE WIEM CZYM SIĘ ZACHWYCACIE olo
Odpowiedzrewelacja, jestem szcześliwą posiadaczką PRO 50 jestem zachwycona i polecam wszystkim którzy zaczynają swoja przygodę z jednośladami, na początek wystarczający. Właśnie się przymierzam do Nitro 250...
Odpowiedzyamaszce tzr 50 też?? najpierw sie zastanówcie co piszecie... po miescie, po kretych drogach daje rade lepiej niz nie jedna wieksza pojemnosc. co prawda w osiagach szału nie ma ale prowadzeniem w ...
OdpowiedzŚMIERĆ MOTOROWEROM O WYGLĄDZIE MOTOCYKLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzo tak zwłaszcza tym pseudo ścigaczom
Odpowiedz