Zipp Shock
Zipp powiększa swoją ofertę o skuter o pojemności 50 cm3 z manualną, czterostopniową skrzynią biegów. Czterosuwowy silnik dysponuje mocą 3,2 KM. Mały jednoślad rozpędzi się do 45 km/h. Jak zapewnia producent, jednostka napędowa zadowoli się trochę ponad dwoma litrami paliwa na sto kilometrów. Za zatrzymanie Shocka odpowiadają hamulce tarczowe, zarówno z przodu jak i z tyłu.
Stylistyka Zippa jest łudząco podobna do modelu Street, który pojawi się w sprzedaży w lipcu. Styliści starali się nadać temu skuterowi jak najbardziej sportowy i agresywny wygląd.
Dane techniczne:
Silnik: 50 ccm, Czterosuw chłodzony powietrzem
Moc: 3,2 KM /7000
Skrzynia biegów: manualna, 4 biegowa
Rozruch: elektryczny i nożny
Prędkość max.: 45 km/h (zablokowany)
Spalanie paliwa: 2.4 l/100 km
Hamulce p/t: tarczowy/tarczowy
Opony p/t: 2,50x17/2,75x17
Komentarze 79
Pokaż wszystkie komentarzewitam mam problem z zipp shock jest to seryjna 50 tka jak przygazuje mu na maxa to strzela z gaźnika takie przerwy i raz jedzie 55 a raz 75,89 km,h jak zimny to pali ładnie bez gazu jak rozgrzany ...
Odpowiedzwitam mam na sprzedaż fajny motorek którym jest zipp shock 110 cm motorek mam juz ponad 3 lata wiadomo cos tam się psóło ale zawsze zostało to naprawione w serwisie zrobiony tuning wizualny ...
Odpowiedzwitam moze ktos pomoze mam zipp shock z silnikiem 110 cm do tej pory było wszystko ok bez zadnych problemów miesiąc temu był czyszczony gaznik i regulowany opdala dobrze ładnie cyka lecz jak jade i...
OdpowiedzWymień świece.
Odpowiedzwitam moze ktos pomoze mam zipp shock z silnikiem 110 cm do tej pory było wszystko ok bez zadnych problemów miesiąc temu był czyszczony gaznik i regulowany opdala dobrze ładnie cyka lecz jak jade i...
OdpowiedzWitam serdecznie. Może ktoś z użytkowników Zippa Schock mi pomoże? Mam ten motor od niedawna, ale mam z nim problem. Na początku rusza normalnie, ale po przejechaniu kilku kilometrów, jak chcę ...
OdpowiedzJeżeli masz problemy z ruszaniem i jeszcze sie nie nauczyles, to jak ruszasz z miejsca sprobuj sie najpierw noga odepchnac, wtedy Ci bedzie latwiej i motor Ci nie powinien zgasnąć. na poczatku kazdy mial problemy z ruszaniem wiec nie musisz sie martwic, nauczysz sie. a jak na skrzyzowaniu Ci gasnie przy zwyklej zmianie biegu... no to nie wiem, moze nie dociskasz do konca sprzęgła. gazu nie boj sie dodac wiecej, lepiej zeby Cie troche szarpnal niz zeby zgasł na środku, a z czasem i tak go wyczujesz. Śrubkę od obrotów też wlasnie mozesz podkrecic, to tez moze Ci dac troche.
OdpowiedzDzięki. Już się nauczyłem. Albo dawałem za mało gazu i gasł, albo dawałem wystarczająco gazu, ale za szybko puszczałem sprzęgło, wtedy szarpnął i gasł. Już dobrze opanowałem ruszanie - daję odpowiednio wysokie obroty i powoli puszczam sprzęgło. Wtedy mi się nie udawało bo puszczałem szybko sprzęgło, tak jak się to robi na wyższych biegach w czasie jazdy. Wreszcie jazda jest prawdziwą przyjemnością :)
OdpowiedzJa też od nie dawna jestem użytkownikiem tego modelu i nie miałem takiego problemu .
OdpowiedzMam do sprzedania zipp shock. Wszystkie informacje pod linkiem : http://allegro.pl/show_item.php?item=2321682287 w razie pytan pisac na gadu : 7382651
Odpowiedz