Roadstar jest bezkonkurencyjny w swojej klasie motocykli. Przyspieszenie, dynamika, szybkość oraz właściwości trakcyjne sprawiają, że jego zakup to najlepszy wybór nie tylko dla początkujących.
Silnik | Dwucylindrowy „V", czterosuwowy, chłodzony powietrzem |
Pojemność | 248 ccm |
Sprężanie | 10:01 |
Moc maks. | 17,6 KM przy 8500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 17 Nm przy 6000 obr/min |
Zasilanie | gaźnik |
Akumulator | 12V/12Ah |
Podwozie | Rama z rury stalowej |
Zawieszanie p/t | widelec teleskopowy/wahacz |
Hamulec p/t | Hydrauliczny tarczowy/mechaniczny bębnowy |
Opony p/t | 3.00-R18 / 130/90 R15 |
Pojemność zbiornika paliwa | 9,5 l |
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzekupilem w tamtym roku zipp roadster 250 na drugim koncu polski po zakupie mialem do pokonania 500 km nie bylem pewny czy da rade bo nie wiedzialem nic o nim zatankowalem paliwo wbilem sie na s4 ...
Odpowiedzkupilem w tamtym roku zipp roadster 250 na drugim koncu polski po zakupie mialem do pokonania 500 km nie bylem pewny czy da rade bo nie wiedzialem nic o nim zatankowalem paliwo wbilem sie na s4 ...
Odpowiedzkupilem w tamtym roku zipp roadster 250 na drugim koncu polski po zakupie mialem do pokonania 500 km nie bylem pewny czy da rade bo nie wiedzialem nic o nim zatankowalem paliwo wbilem sie na s4 ...
OdpowiedzZ bardzo wielką obawą kupiłem roadstara kilka tygodni temu. Nie dość że tzw. chiński złom, to jeszcze używany, choć z symbolicznym przebiegiem 1900 km (też podejrzane). Co więcej, miałem ...
OdpowiedzMam takiego ROADSTAR-a. W sumie to jestem zadowolony. Niestety ale jakiekolwiek usterki nie wynikają z tego że motor jest nędzną kopia, a jest to wina montażu. Kto ma takiego sprzęta wie że na ...
OdpowiedzFacet na parkingu miał taki pojazd i z tego co pamiętam miał duże problemy z odpalaniem. Drugi raz kiedy spotkałem ten pojazd to na prakingu przed marketem ,zachaczyłem właściciela z pytaniem " ...
Odpowiedz