Zipp Parco - pal mniej
Kolejną nowością Zippa na ten rok jest Parco, skuter, którego cechą główną jest niska konsumpcja paliwa i wysoka użyteczność. Zresztą wystarczy spojrzeć na łagodny design i stonowaną, zieloną kolorystykę, aby jednoznacznie stwierdzić, że nie będzie to narzędzie łobuziaków. Parco jest napędzane jednocylindrowym, czterosuwowym silnikiem chłodzonym powietrzem, o mocy 3 KM. Jak podaje producent, spalanie ma wynieść około 2,5 litra na setkę.
Dane techniczne:
Silnik - Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem |
Pojemność - 49,0 cm3 |
Sprężanie - 10,5:1 |
Moc maks. - 3,0 KM przy 7500 obr/min |
Zasilanie - gaźnik |
Akumulator - 12V/7Ah |
Podwozie - Rama z rury stalowej |
Zawieszanie p/t - widelec teleskopowy/pojedynczy element resorująco tłumiący |
Hamulec p/t - Hydrauliczny tarczowy/mechaniczny bębnowy |
Opony p/t - 3,50-10 - 3,50-10 |
Pojemność zbiornika paliwa - 5,5 l |
Kolorystyka - zielono-biało-czarny |
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeSzkoda że on ma zbiornik około 3,5l
OdpowiedzJeżdżę od ponad trzech lat Kymco Nexxonem i jeżdżąc nim trzeba mieć naprawdę ciężką rękę żeby spalić 2 litry na setke,mój rekord to 220 km na pełnym zbiorniku a zbiorniczek ma malutki około 3,5 ...
Odpowiedzja mialem rometa i palil mi 4,5l więc zmieniłlem
Odpowiedzciekawy projekt
OdpowiedzMój chopper na 50 ccm palił 2 l w cyklu miejskim, a więc te 2 l to nie jest wcale taki dobry wynik
OdpowiedzKymco to nie chinol !!!!
Odpowiedzkolega miał chyba na myśli wszystkie marki chinskie i podobne jakościowo
Odpowiedz