Zipp PRO 50 - zmiany na rok 2012
PRO 50 przechodzi modernizację.
Każdy produkt potrzebuje zmian. Po sezonie sprzedaży postanowiliśmy zmodyfikować PRO 50 poprawiając jego komfort, bezpieczeństwo i jakość które to cechy zawsze są priorytetami przy konstrukcji naszych pojazdów.
W trakcie projektowania PRO 50 w 2010 r. głównym założeniem było zaprojektowanie odpowiedniego układu napędowego dla tak dużej konstrukcji. W tym celu wszystkie układy napędowe zostały dokładnie przeliczone (skrzynia biegów, zębatki, średnica-szerokość kół itd.), zmniejszono masę pojazdu wyjściowego oraz dopasowano odpowiedni układ zasilania. Dzięki temu udało się wypracować doskonałe parametry, które pozwoliły poprawić osiągi trakcyjne motoroweru PRO 50.
Po pełnym sezonie w celu doskonalenia konstrukcji PRO 50 wprowadziliśmy następujące zmiany:
1. Zwiększona została długość tylnego przewodu hamulcowego
2. Wzmocniona została rama, uchwyty mocujące w miejscach największych obciążeń w celu zwiększenia sztywności i wytrzymałości ramy
3. Ładowanie akumulatora – oświetlenie podłączone jest obecnie do prądnicy, dodatkowo moc żarówek reflektora to obecnie 18W.
Model PRO 50 jest dostępny w malowaniach zielonym i niebieskim.
Komentarze 30
Pokaż wszystkie komentarze3 lata jazdy prawie 30000 km po dwoch sezonach awaria walu szlif cylindra i wymiana walu... drgania minely a zgubilem zaledwie pare srubek liczniki byly 3 odpuscilem kolor pomarancz awaria ...
Odpowiedz3 lata jazdy prawie 30000 km po dwoch sezonach awaria walu szlif cylindra i wymiana walu... drgania minely a zgubilem zaledwie pare srubek liczniki byly 3 odpuscilem kolor pomarancz awaria ...
Odpowiedzjestem początkująca i rzeczywiście moją zmorą przy pro 50 to świeca
OdpowiedzTo tylko 50 tka nie ma się czego spodziewać ale te 70 wyciąga . Ja zrobiłem 1200km i narazie się nie psuje . Wrazie pytań pisać na gg :44335400
OdpowiedzJakie malowanie najładniejsze według was :)?
Odpowiedzjakie powinno być stężenie w cylindrze 72cm3 zipp pro 50
Odpowiedz