Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeZgodzę się z Tobą, teoria jest banalnie łatwa. Pomijając fakt, że większość pytań jest taka sama lub bardzo podobna do tych ze starej bazy, to nawet te nowe można spokojnie na rozum zrobić. Wbrew pozorom czas na odpowiedź jest bardzo długi, więc wystarczy chwilę się zastanowić i odpowiedzieć. Dużo trudniej natomiast jest na egzaminie praktycznym w szczególności na placu na slalomie wolnym. Największym problemem jest chyba to, że robiąc ósemkę i przejeżdżając między bramkami mamy wspólny margines błędu, bo o ile rozumiem slalom szybki i wyminięcie przeszkody przy większej prędkości(jest to umiejętność, która rzeczywiście się przyda), o tyle manewrując przy małych prędkościach i tak większość kierowców dla pewności i stabilności będzie podpierało się nogami(zresztą wraz z doświadczeniem takie zachowanie zacznie zanikać). Warto również wspomnieć o zróżnicowaniu motocykli przez co nawet jak zdamy egzamin na gladiusie, to i tak nie będziemy pewni co do swych umiejętności siadając, np. na Intrudera albo na inny krążownik szos. Pozdrawiam motocyklistów LwG!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza