Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeZgadzam się z artykułem poza jedną kwestią - że singiel nie nadaje się w długa trasę. Jeździłem R2 (cb500), jeździłem V2 (Varadero), a teraz jeżdżę singlami (XR650L). Wszystkie były lub są wykorzystywane do turystyki. Nie mam żadnych negatywnych odczuć jak chodzi o silnik w XR. Owszem prędkości nie te, bo zasadniczo jest to 70-110km/h ale i zastosowanie motocykla też inne. W 2011 byłem w Rumunii z kumplami na Trampkach i też nie było żadnych problemów związanych z liczbą cylindrów w silniku. Za do w cięższym terenie trampki wymiękały ;-) Nie wspominając już o ekipie z radiowej trójki która na singlach objechała ładny kawał świata.
OdpowiedzWszystko po kolei. Najpierw niech do polskich motocyklistów dotrze wiadomość, że istnieją motocykle mniejsze niż 1000 cc. Ilość cylindrów to kolejny stopień wtajemniczenia... Ad rem: pieprzenie z tą ilością cylndrów, ja tam wole singla od v-ki.
OdpowiedzJak ktoś mówi że nie ma moto poniżej litra to polecam przejechać się na CR500 :)
OdpowiedzTo prawda, kto przeżyje jazdę CR500 ten może mówić, że litr to za mało.
Odpowiedzktoś kto mówi że litr to mało zazwyczaj jest bardzo wielki i pewnie ma bardzo mały zapalnik
Odpowiedzstartowałem kiedyś na cr500r w zawodach, nie chwaląc się zawsze jakiś garnek dostałem, moto o mocy okrutnej ale nie powiem że litr to mało
Odpowiedz