Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeZgadzam się z Wami, ale jedno nie wyklucza drugiego. BMW na papierze wygląda bardzo dobrze, ma więcej mocy i jako motocykl stockowy świetnie sobie radzi w różnych seriach. Jednakże już jako superbike gdzieś kres jego możliwości został osiągnięty i jak to się mówi wyżej nie podskoczy. Są motocykle które katalogowo mają mniej mocy, mniej elektroniki, ale stanowią lepszą bazę do budowy motocykla WSBK. A jeśli chodzi o moje preferencje motocykla szosowego to mógłbym jeździć na każdym litrze ;) i pewnie przy zakupie nie kierowałbym się wynikami z WSBK. Chociaż są modele na których czuje się bardziej komfortowo (jeśli chodzi o zaufanie do motocykla, wyczucie) i ciężko mi wytłumaczyć z czego to wynika.
OdpowiedzMożesz mieć rację; ale ja myślę, że również spore znaczenie ma brak fabrycznego teamu BMW. A z mocą apropos na nowym seryjnym BMW S1000RR na silniku zmierzono 212 KM :) BMW podaje bodajże 199. Hamowania DynoJet 250.To znaczy, że na kole ma ponad 190 KM czyli tyle co inne słabsze sporty na silniku. A jeszcze jak dojdzie doładowanie dynamiczne :) Oczywiście różnica 10 KM przy 200 KM to nie to samo co różnica 10 KM przy 30 KM.
Odpowiedz