Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Poka¿ wszystkie komentarzeZgadza siê. Problem w tym, ¿e w obiektywnych pomiarach najczê¶ciej najlepiej wypada Kawasaki... :) Ju¿ wiesz co mam na my¶li:) Niestety najwa¿niejsze cechy motocykla sportowego, takie jak zachowanie przy maksymalnych obci±¿eniach (hamowania, przyspieszenia), praca zawieszeñ itd, s± bardzo trudne do zmierzenia i policzenia... a nawet je¶li siê to uda, to ci±gle pozostaje problem czy to rzeczywi¶cie jest miarodajne.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza