Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeZdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.
Odpowiedzchyba nigdy nie jeżdziłeś cipowato nudna Hondą. Honda to pojazd dla ToTalnych nudziaży zacofany o conajmniej dekade. Obecnie Honda nie ma motocykla w tym segmencie, bo przeklep VFR1200 to zadna konkurencja. Waga 280 kg wszysko tlumaczy. Podobało mi się jak pacany z Motormani stwierdzili ze nie czuc tych 280 kg w Hondzie, ta Ikarus tez nie czuć zeby wazył 15 ton ale na ścieżkę leśną nie wjedzie.
OdpowiedzAdam, przejedź się dużą VFRą, a zmienisz zdanie - oczywiście tylko nie po lesie...
OdpowiedzHonda potrafi być nudna , ale akurat w VFRze rzeczywiście nie czuć masy, bo jest na maksa skoncentrowana - porównując z K 1300 S, teoretycznie o 30 kg lżejszym, nie czuć róznicy (chyba że wpychasz na luzie po podjeździe do garażu :)- ale nie jest to faktycznie pojazd którym można zjechać z asfaltu
Odpowiedzeee - chyba pisałem trochę nie na temat, bo zapomniałem że jest ta VFRa pseudo enduro crosstourer- to rzeczywiście cipa, a mnie chodziło o VFRę sportturystyka
OdpowiedzPo pierwsze kolego chyba nie sprawdzałeś crossa, po drugie kup sobie crf 450 to poszalejesz w terenie do woli.
OdpowiedzZa prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...
OdpowiedzDoprawdy nie trybię dlaczego obcięli kawał funu łącząc heble. KTMy kupuje się żeby jeździć na gumie i dawać bokiem a z C-ABSem można zapomnieć. Nie znam nikogo kto o to prosił, znam za to sporo ludzi, którzy oczekiwali, że nowym będzie można się tak bawić jak 990. A tu dópa, nowy motur jest, zabawy nie ma. Turystyka? Chyba po serwisach komputerowych. 990 ma prostą elektronikę, w akcesoriach jest wygodne krzesło, Touratech ma do niego baki 45l i risery do kierownicy to po co komu honda 1190?
OdpowiedzWpadnij do któregoś z dealerów i przejedź się testówką. Inaczej nie przekonam Cię, że to zajebisty motocykl, na głowę bijący 990-tkę ;)
OdpowiedzMógłbyś sprecyzować jak działają te sprzężone hamulce? Bo w Hondzie ten system działa tak, że jak naciskam przedni to hamują wszystkie tłoczki na przednich tarczach a na tylnich połowa, jak naciskami tylni to odwrotnie. A jak jest w KTMie?
Odpowiedzna stronie KTM piszą (po angielsku) że combined jest tylko na ręcznym hamulcu (uruchamia przedni i tylny) - wciskając nożny uruchamia się tylko tylny, jak w BM-kach
OdpowiedzW 1190 można wszystko sterowane jest elektronicznie, o ile oczywiście masz włączony ABS - wtedy działa to podobnie jak w Hondzie, ale nie pamiętam ile dokładnie tłoczków wkracza do akcji w poszczególnych zaciskach. Jeśli jednak wyłączysz ABS, nie ma sprzężenia hamulców. Gdy ustawisz ABS na tryb Offroad, ABS nie działa w przypadku tylnego hamulca. Właśnie na tym polega fajność tej maszyny, że można ją skonfigurować dokładnie pod siebie ;) Może być dziki, może być bardzo cywilizowany ;)
OdpowiedzCzy to znaczy, że po wyłączeniu ABSu rozłącza też "combined"? To czemu nie napisałeś tego od razu skoro było o to pytanie w komentarzach kiedy w weekend prosiłeś o zadawanie pytań. Jeśli tak jest, to niedługo zaatakuję dilera ale 990 i tak zostawię :)
Odpowiedz