Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeZazwyczaj nie podniecam sie danymi o momencie obrotowym ALE 144 ! przy masie 189 bez paliwa-tego chyba jeszce w historii motocykli (do kupienia w sklepie) nie by³o....przyspieszenia bed± diabelskie na kazdym biegu i z kazdych obrotow...jezeli jeszcze kontrola trakcji bedzie dobra, wlacznie z trybem "supermoto" moze to byæ sprzet wybitny.
Odpowiedzta 100 nm przy 2500 =36 km przy 2500 obr/min dla porównania bmw s1000rr przy 2500 ma 22 km przy czym 2500 na np 4 wystapia przy wyzszej predkosci niz w bmw z racji szczytu przy 9000 bmw 13000 wiec niebedzie az takiej roznicy jaka wynikalaby z samego porownania obrotow i mocy jaka przy nich wystepuje , napewno ktm bedzie elastyczniejszy do pewnej predkosci ale w wyscigu bedzie wolniejszy chyba ze na hamowni pokaze wiecej jak 180 km ,bmw powyzej 12000 obr/min zacznie odjezdzac, bmw przy 2500 produkuje 60 nm wiec bedzie wybitny pod wzgledem elastyki ale z danych wynika ze dostanie baty od bmw w wyscigu ale wsrod nakedow bedzie prawdopodobnie najlepszy jesli w ktm 144nm wystapia przy 7000 moc przy 7000 to 144km przy 9000 180 oby mia³ p³aski szczyt mocy .
OdpowiedzA u mnie w sklepiku na rogu 3,72 kg ziemniaków kupiê za 4,83 z³ ale sklepikarka ma p³askie cycki.
OdpowiedzNo nie znowu ten teoretyk od danych z katalogów... we¼ id¼ w playaku przejed¼ siê swoim moto a nam daj spokój
Odpowiedz