Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeZawsze sobie należy zadać pytanie do czego jest nam dany pojazd potrzebny. Jeśli ma być środkiem poruszania to ta mała Honda jest ok. Tania w eksploatacji i prosta w obsłudze. Ale jeśli do zabawy, wzbudzania emocji - to jest po prostu brzydki i nudny z wyglądu. Silnik też nie daje emocji żadnych. W takim razie czy nie lepszy będzie duży skuter ma te wszystkie schowki, też jest prostu obsłudze i tani w eksploatacji. Ja kupiłem swoje moto właśnie dla zabawy i dlatego potrzebuje innego pojazdu W którym mam radość z samej jazy. Ktoś napisał w komentarza że nie ma moto o małej mocy do miasta. A Ducati M696 jest leciutki, ekonomiczny, mały. Wygląd ma ładniejszy i mruczy przyjemnie. Oczywiście honda szuka nowych segmentów które może zagospodarować czyli coś w rodzaju skody fabii z silnikiem 1,4 TDI oczywiście kombi. Poprawny ale czy fajny. Kluczem do sukcesu jest jeszcze cena powinna być poniżej 30 tysięcy
Odpowiedzcena nowej hani ma byc w okolicach 25 tys. Co do ducati to powiedz mi kto to ma serwisowac jak sie popsuje? Poza tym jest drogie i kosztowne w ekspolatacji. Honda mysli fajnie, bo brakowalo sprzetu. ktory bedzie moca pomiedzy 250 a 600 w dobrej cenie. Z drugiej jednak strony wiekszosc japonskich firm posiada jajne 400 w podobnej mocy. Delikatne dostosowanie do rynku europejskiego i maja hit sprzedazowy (gsr 400, ninja 400). Szkoda, ze nie ida ta droga. Ja do miasta zamiast er6n chetnie kupilbym er4, poco mi 72 konie jak wykorzystuje gora 40 ? Do tego mam wieksze spalanie. Bezsens. No, ale taka polityka wielkich silnikow. Poza tym wiele osob decydujac sie na pierwszy motocykl ma obawy aby jezdzic na polecanych 600. Zanim nauczy sie na nich porzadnie jezdzic i wykorzystywac w pelni ich potencjal straci conajmniej sezon na oswojenie sie ze sprzetem. Im wiecej bedzie na rynku sensownych malych mocy tym bedzie ciekawiej i bardziej rozwijajaco.
OdpowiedzZabawa motocyklem o pojemności 1000 cm i blisko 200KM, który spali 10L / 100km... Wątpliwa przyjemności. Już niebawem 6 zł x 10 L (przejechanie 100km). Tutaj kończy się przyjemność..
Odpowiedz