Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeZastanawiające z czym trzeba mieć wcześniej do czynienia żeby zachwalać Rometa i uznawać go za jeden z najlepszych sprzętów. 30paro letnia Yamaha czy Honda lepiej się spisuje od nowej chiny, potwierdzone niejednokrotnie. Po za tym gdzieś słyszałem że YBR jest jedyną Yamahą produkowaną w chinach, ponieważ jest to typowa masówka, wszystkie inne trzymają dużo większy poziom (chociaż i tak daje radę). Dodatkowo te bajki sprzedawców że to wszystko na licencjach różnych firm itd. to jest śmieszne. Każdy chiński silnik 50-125 jest po prostu zwykła kopią markowego sprzętu. Bez porównania z oryginałem. I oczywiście mówimy tutaj o normalnym użytkowaniu. Bo do ostrzejszej jazdy ani te opony się nie nadają, ani hamulce ani cała reszta. Również sprawdzone. W jednym chińczyku podczas awaryjnego hamowania z całej siły przodem głowica mi uderzyła w błotnik - nie mam pytań. No bo już nie mówię o mocy. Taki Junak jak w teście (123) się ledwo wlecze. Markowa 50cc go objeżdża do tych 90km/h jak chce... Proponuje zapoznać się z trochę lepszymi pozycjami u znanych firm z klasy 125, np. Honda CBR, Varadero, Yamaha XT, WR itd... bo nie biorę pod uwagę niezniszczalnych dwusuwów typu Yamaha DT 125, bo to akurat nie to spalanie, nie ten temat. ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza