Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeZaprawdę niesamowite kawałki można opowiedzieć,bo jak widać jest o czym.Gwoli jednak ścisłości i klimatu moto to nie za bardzo rozumiem co można zrobić na "odkręconej manecie".Z mojego punktu" siedzenia" i szczątkowej wiedzy ,to jak jest odkręcona maneta to motocykl za daleko nie pojedzie bo nie będzie jak "dodawać gazu".Rozumieć należy że "odkręcona maneta" jest zdemontowanym podzespołem który odpowiedzialny jest za poruszanie się lub względnie przyspieszenie motocykla.To wynika z konstrukcji manety ,lub raczej manetki która jest technicznie różna od pokrętła przyspieszenia czyli potocznego "rolgazu".Niby nic takiego a jednak .... i jakby co to "lewa "..na kierownicę ,bo motocykl prowadzimy przy pomocy obu rąk z wyjątkiem stunterów i inwalidów..:) Pozdrawiam .
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza