Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeZanim zaczniesz się bulwersować, naucz się dokładnie czytać. cytat "W przeciwieństwie do Moto2, jednostki napędowe nie będą ujednolicone" a wiec dodając do tego prototypowe podwozia, Moto3 będzie w całości prototypami spod wielu różnych marek. W najmniejszej klasie wlasnie o to chodzi, zeby nie były super silne jednostki. Po to jest najmniejszą klasą, żeby była "najłatwiejszą". Tu bym uciął Twoje dywagacje.
OdpowiedzWidzę kolego że, źle zinterpretowałeś moje wypowiedzi. Nie to miałem na myśli. Nie wiem czy zauważyłeś iż moje komentarze dotyczą również klasy Moto2, ale mniejsza o to, chciałem po prostu wyrazić mój "sprzeciw" dominacji silników Hondy w obu klasach i zobrazować sytuacje jaka miałaby miejsce gdyby tak się stało. Odnośnie jednostek napędowych to pewnie nie będą się zbyt wiele różniły pod względem mocy, aczkolwiek zmieni się charakterystyka jej oddawania z racji różnic między silnikiem 2t a 4t. Ale i tak mogliby dać te 2 cylindry :P Pomimo tego, że to "początkujący" zawodnicy to naprawdę mają talent, sporo potrafią i na pewno żaden z nich przez przypadek tam nie trafił, więc myślę że poradziliby sobie ze sprzętem. Bądźmy optymistami ;] Bo w końcu robią coś by było to jak najtańsze a tym samym jeździło więcej zawodników. A nam póki co pozostaje czekać na jakiś porządny narodowy tor wyścigowy, no i mieć nadzieje, że doczekamy momentu, kiedy Polak lub Polka będzie nas reprezentować chociaż w Moto3.
OdpowiedzW takim razie źle wyraziłeś swoje myśli, bo odnosiło się to do obu klas. Mówisz teraz "dominacja silników Hondy w obu klasach". Dorna jak widać zapowiedziala, ze nie będzie silników (ani ram) Hondy. A to, że Honda już opracowała sprzęt odpowiedni to Moto3, to tylko gratulacje dla Japończyków. Nie bulwersuj się o "dominację" Hondy - przecież nikt nie zabronił innym markom również testować sprzętu! Co do 2t/4t/1gar/2gary - lata mi to prawdę mówiąc ;) Co do zawodników GP - nigdy nie wątpiłem w ich umiejętności! Ale po to są klasy, żeby jedne motocykle były słabsze, a drugie mocniejsze!:) i nie wolno zacierać tych różnic! Polacy w GP - ehhh to by było coś wspaniałego... szkoda, że nierealne w najbliższym czasie...
Odpowiedz