Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeZamiast rozbierać silniki w stockach, to chyba lepiej sprawdzić moc na hamowni czy nie był w "NASA" itp- zaoszczędzony czas i pieniądze panów w krawatach no i zawodników - bo jak 600-tka ma 130 KM na kole to chyba coś nie teges. Prawdą jest to ,że przez wydatki ten sport robi się troche chory -duża bańka za sezon?! Wielu z nas poświęciłoby prywatny(drogowy) motocykl na wmmp jeśli znajdzie się sponsor to nie widze przeszkód, tylko gdzie ich szukać i dlaczego co roku są z tym takie problemy.
Odpowiedzhamownia jest rozwiązaniem, tak sie robi na WSBK, ale dobry stock i tak jest mocny i idzie do rozbioru, a i z kąd w poznaniu na tor ściągać dobrą hamownie? na wsbk przybywa wielka ciężarówka dynojeta
Odpowiedz