Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Pokaż wszystkie komentarzeŻal i nic więcej cbr'ka 250 26 to aprilia rs 125 zostawia ją jak chce i gdzie chce:/ stara CBR'ka 250 rr miała 45 km i wykręcała 20k obrotów a to coś to bez komentarza! Kawasaki to samo 33km Apka 125 go zostawia i jeszcze te kanciaste zegary! XXI wiek mamy:/
OdpowiedzWłoską RS do Hondy.... paranoja. Aprilia juz nie wyzbędzie się piętna kopcących wydechów, pękających uszczelek, ułamywujących się elementów nad i podwozia.
OdpowiedzPo pierwsze spalanie - stary EL 250 (silnik taki sam jak w nowej Kawasaki Ninja 250R, tyle, że gaźnikowy) spala do 5 litrów przy jeździe miejskiej + krótkie trasy, w trasie pali nieco ponad 4litry (więc Ninja zasilana wtryskiem i kręcąca się niżej nie spali więcej). Po drugie żywotność - ile wytrzyma RS 125, a ile Ninja 250r czy CBR 250r? Po trzecie - w konstrukcji do użytku codziennego zegary mają drugorzędne znaczenie i chyba najlepiej sprawdza się kombinacja prędkościomierz + obrotomierz + wskaźnik temperatury (oczywiście z kontrolkami informującymi o włączonych kierunkach itd.).
Odpowiedzmam pytanie z innej beczki...czy silnik ninja250 '08r jest doslownie identyczny z tym montowanym wczesniej w el250...czy jesli do tegoż silnika założyć osprzet czyli gazniki od el bedzie dzialal czy niejest to az tak proste?
OdpowiedzJak możesz porównywać 125 z 250, przeciez juz te cyfry mowia, ze to inna klasa! Pozatym RS125 ma około 15KM! a 30 pare jedynie po odblokowaniu
Odpowiedzhaha ty chyba nie wiesz co mówisz... po co ci te osiągi ? chcesz sie ścigac to kup sobie torówke ze sportowym silnikiem. to nie są supersporty to motocykle do normalnego codziennego uzytku. mało palą sa niezawodne i zawiozą cię tam gdzie chcesz. co innego motocykl bardziej sportowy jak chociażby wspomniana stara CBR - jest mocniejsza duzo wiecej pali i wymiana tłoczków to chleb powszedni i na co to ? nie kazdemu potrzebne 100 koni pod tyłkiem żeby sie cieszyć z jazdy :) jak dla mnie ten moto (gdyby nie stylistyka) to na prawde fajny pomysł. co prawda bardziej byłbym za Dukiem w tej pojemnosci. nie chodzi o moc tylko o przyjemnosc z jazdy małym motocyklem z niewyżyłowanym silnikiem. ale co ja sie tu wysilam jak ty i tak tego nie zrozumiesz i dla ciebie zapewne jedynym słusznym motocyklem to erłan
OdpowiedzOooo ale mi pojechałeś chyba się rozpłacze;'( nie wiem jak wy ale ja sobie lubie troszeczke pocisnąć jak widzę dobrą droge (a w polsce to niezbyt częsty widok) Rozumiem że ta CBR'a to nie typowy ścigacz ale na 26 KM... ile to pójdzie? 140km/h Kawasaki idzie 170 ale z góry! Piszecie jak dziadki jakieś, jak kupujecie motor żeby jeździć nim po bułki 100 m do sklepu to proszę bardzo. Mnie to nie cieszy. Apka ma 35KM i to daje mi średnią zabawe więc 26... Wygląd jest bardzo ładny ii... tyle... krążą pogłoski o Hondzie CBR 250 RR 2011 I tamta ma mieć około 45KM więc to już coś innego... Mam nadzieje że wyjdzie lub Może Yamaszka lub Suzuki na coś wpadnie... Tymbardziej że w życie wchodzi A2:/ Pozdro Dziadki;)
OdpowiedzJak chcesz pociskać to powtórzę poprzedników-kup litra i będziesz zadowolony. Ja Ciebie nie rozumiem: komentujesz moto 250ccm i narzekasz że nie ma osiągów jak "litrówka". A litrówkę jak skomentujesz? Że nie pali tyle, co 250-tka? Zrozum, że większość ludzi wyrasta z krótkich spodenek i przestaje ich kręcić "ile to wyciągnie". Zostaw te rozważania dziesięciolatkom, bo to ich poziom. Dla mnie liczy się radość z jazdy a nie wyścigi z innymi kierowcami. Ja już niczego nie musze udowadniać...
Odpowiedz