Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Pokaż wszystkie komentarzeZainteresowanym przepływem pieniedzy wiadomo że uregulowania głownie były robione pod kokosy ze szkolen kierowców samochodów ciezarowych.Motocykle po drodze się tylko niechcący zaplątały.Wszelkie uregulowania w stosunku do motocykli przyjeły absurdalny wymiar.Chcesz miec osrodek z prawdziwego zdarzenia,to za twojego zycia nie zwróci sie ta inwestycja.Na całym cywilizowanym swiecie osrodki doskonalenia sa dotowane bo z załozenia nie beda dochodowe ,a maja spełniac inny społeczny cel zwiazany z bezpieczenstwem.Przy takim podejsciu dbanie o wysoki poziom kadry jest niejako nieodzowny. W naszych warunkach zdobycie srodków to niezłe układy z funduszami i w pite pieniedzy zainwestowanych bez gwarancji.Zdobycie prywatnego kapitału do spółki przy mentalnosci polskiego biznesu (zwrot nakładów najpózniej po roku:D)jest nierealne ,przy braku mozliwosci ułożenia sensownego biznesplanu,przez chaos gospodarczy. Dlatego osrodki które powstaja sa kosztem innych wiekszych biznesów(patrz działalnosc Sobiesława zasady)lub szemranych układów bo w mętnej wodzie najlepiej łowi sie ryby.Nie było zadnej konsultacji społecznej przy tworzeniu ustawy ,a lobbowali za swoimi interesami biznesmeni zwiazani z flotami samochodowymi i transportem ciezarowym.Czyli byłe osrodki Ligi Obrony Kraju ,WOrd,oraz inni towarzysze..;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza