Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeZa dużo kombinacji ze strony FIM, dopóki były klasy 125, 250, 500, wszystko było jasne i klarowne. Wyższe pojemności były w Supebike-ach. A teraz jest bajzel, w sumie nie wiadomo będąc laikiem jakie pojemności jeżdżą w tych zawodach, o Moto2 i Moto3 nie wspominając (to już całkiem czarna magia). Ogólnie bardziej zaczyna to przypominać 24 LeMans, gdzie jeżdżą głownie prototypy i widzami są tylko i wyłącznie zagorzali pasjonaci. Przy starym układzie do 500ccm maszyny były bardziej wyrównane, na torze coś się działo, a teraz praktycznie jak w F1 wyścig rozgrywa się w kwalifikacjach.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza