Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 51
Pokaż wszystkie komentarzeZX7R niezawodna? Ciekawe czy ktoś "trochę" bardziej ją pomęczył? Byłem "szczęśliwym" posiadaczem tej ruiny! Trzy silniki za sezon to mówi samo za siebie, przy ostrym gómowaniu i przebitkach siada "kość pamięci" skrzyni biegów szczególnie dwujka. Motocykl naprawde dbany i serwisowany mimo to wyleciały dwa zawory wydechowe. Drugi silnik po pełnym przeglądzie i po miesiącu szczelił z korby! Trzeci silnik znowu miesiąć i padła skrzynia! Oczywiści można powiedzieć że kat dopadł się i zajechał sztuke. Przypominam że motocykl serwisowany i wszystko wymieniane na czas! Jeżeli chodzi o prowadzenie to niemam zastrzeżeń, hamulced potęga! Kolega razem ze mną kupił CBR sc28 i on jeżdzi do dzisiaj ja natomiast wzięłem rozwód z kawą. Nighdy więcej zielonego badziewia, masz pytania to pisz znam ją na wylot!
OdpowiedzHehe, szczególnie silniki wymieniane na czas... Nie wiem jak jeździsz, ale chyba niezbyt 'normalnie'... 3 silniki w sezonie? IMHO to nie świadczy o motorze tylko o motocykliście...
OdpowiedzHehe, szczególnie silniki wymieniane na czas... Nie wiem jak jeździsz, ale chyba niezbyt 'normalnie'... 3 silniki w sezonie? IMHO to nie świadczy o motorze tylko o motocykliście...
OdpowiedzZgodzę sie z tobą zielone g.... ;-/ niestety. motocykl jedynie do szybkiej turystyki, no i może sporty torowe. kawa nie nawiedzi meczenia jej trochę po stawiałem na gumę silnik zajebałem, mam drugi , to teraz *** rama mi pękać zaczęła. jednym słowem Nie polecam osobom którzy lubią męczyć motor. jak zacznie sie w tym sprzęcie cos pieprzyc do odrazu handel bo będzie to skarbonka bez dna ;(
OdpowiedzA i jeszcze jedno przestrzegam przed weresjami zdławionymi szczególnie z szwajcari, Kawasaki w tamtych latach dławiła silniki na 1001 sposobów i naprawdę ciężko dojść do ladu i składu. Różne są iglice, dysze, membramy, kolektory, moduły zapłonowe, pokrywki membram gażników, tłumiki i td. Nawet salony Kawasaki mają problem z tym tematem! Pozdrawiam i miłego śmigania!!!!
Odpowiedz