ZX-10R 2011 - amerykañskie Kawasaki do zwrotu
Nie, to nie jest akcja serwisowa. To jest wstrzymanie techniczne, bo tak Kawasaki America nazwa³o swoj± akcjê serwisow±. Polega ono na tymczasowym i zupe³nym wycofaniu ZX-10R z rynku USA. Motocykle jeszcze niesprzedane wróc± do fabryki, a te ju¿ u¿ytkowane przez szczê¶liwych Amerykanów, Kawasaki równie¿ chce wykupiæ, oferuj±c pe³ny zwrot kosztów. Nie wiadomo co jest powodem tego „wstrzymania”, ale Kawasaki chce byæ pewne, ¿e ka¿dy ich motocykl w 100% spe³nia za³o¿one przez firmê normy wysokiej klasy maszyny wy¶cigowej. Ci, którzy oddadz± swoje zakupione Kawasaki i bêd± chcieli je z powrotem, znajd± siê na pierwszych miejscach list osób oczekuj±cych na motocykl po modyfikacjach.
Akcja ta nie dotyczy Europy, równie¿ Polski, gdy¿ wspomniane motocykle jeszcze nie pojawi³y siê na tym rynku. Przypomnijmy równie¿, ¿e w nowych ZX-10R sprzedawanych w USA zastosowano ograniczenia, jak na przyk³ad ni¿sza maksymalna prêdko¶æ obrotowa silnika, ze wzglêdu na rygorystyczne normy tam panuj±ce.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzezobaczymy jak to siê sprawdzi, ale jedno jest pewne, jest piekielnie ³adny! pod tym wzglêdem BMW mo¿e mu wydech lizaæ. Oprócz 1198 to naj³adniejszy motocykl sportowy obecnie produkowany
OdpowiedzTo do ilu obrotów kreci sie amerykañska wersja a do ilu europejska? Gdzie¶ czyta³em ze odciecie zap³onu jest przy 14.ty¶ ? No i wiem tez cos tam nie teges by³o z moca nowej dziesiatki na rynek ...
Odpowiedzjestem posiadaczem owej 10 i kreci sie do 14tysi a jak jest z amer. wersja to nie wiem chociaz chcialem kupic amerykanska ale troche rozni sie od europejskiej
OdpowiedzNie ¿ebym siê czepia³, ale proponujê uwa¿niej czytaæ newsy z zagranicznych portali motocyklowych :) Ostatni akapit sugeruje, ¿e problem mo¿e byæ spowodowany przez ograniczenia wersji USA, co nie...
OdpowiedzPanie Marku, wiem:) Rzeczywi¶cie ma pan racjê, ale jedynie dlatego, ¿e nie sprecyzowa³em przekazu. Teraz ju¿ wszystko powinno byæ jasne :)
Odpowiedz