Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 41
Pokaż wszystkie komentarzeZ pierwszą częścią absolutnie się nie zgadzam, za to z drugą całkowicie... Trzeba DOROSNĄĆ i wziąć wreszcie odpowiedzialność za swoje czyny, a nie próbować zganiać na wszystko i wszystkich... Sam święty na drodze nie jestem i daleko mi do jakiegokolwiek moralizowania, ale jak ktoś zapier..la to na nim przede wszystkim spoczywa odpowiedzialność za to żeby to za..lanie było bezpieczne - więc trzeba myśleć równiez za innych którzy się mogą tego nie spodziewać. Co do świateł to mijania spokojnie wystarczą, aby w miarę normalny kierowca zdołał odnotować obecność motocykla na drodze... Ci którym takie światła nie wystarczą i tak Cię nie zauważą choćbyś z reflektorem lotniczym na kasku jechał bo po prostu nie patrzą w lusterka i to że inni uczestnicy ruchu będą jeździć bez świateł nic dla nich nie zmieni. Swoje(i innych bezpieczeństwo) wozisz zapakowane w kask i to głównie od tej części ciała ono zależy, wszystko inne (światła, kamizelki, itp. itd.) to tylko drobny dodatek a nie żadna "główna przyczyna"...
OdpowiedzDlaczego się Pan nie zgadza? Ma Pan na to jakieś dowody? Bo są pokazujące niezbicie że bezpieczeństwo jednośladów drastycznie spadło. W Polsce -40%. W innych krajach również. W niektórych jest nawet ZAKAZ używania świateł z uwagi na zwiększone ryzyko motocyklistów.
Odpowiedz