Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarze"Z biegiem lat lekki i poręczny jednocylindrowiec obrastał w kilogramy. W roku 1989 doczekał się nawet wersji Super Ténéré, posiadającej dwucylindrowy silnik, ważącej tyle, ile małe auto dostawcze i de facto zrywającej z terenowym wizerunkiem na rzecz kanapowo-turystycznego charakteru." Piszecie to o maszynie która zdominowała rajd dakarna na lata (wgrała jakieś 7 razy robiąc sobie tylko dwie przerwy w wygrywaniu na rzecz Cagivy Elefant). Pojawienie się xtz 750 sprawiła, że Honda nie mogła podnieść łba. Owszem ST nie była lekka, ale w dobrych rękach wymiata. Nie uważam się za dobrego zawodnika, ale zdarzyło się parę razy, że przejeżdżałem przez takie przeszkody, że sam nie mogłem w to uwierzyć. Miałem ją przez 3lata, to sprzęt potrafiący bardzo dużo, ale wymagający jeszcze więcej. Jeżeli nie radzisz sobie z nią w terenie, to raczej problem tkwi w tobie.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza