Yamaha planuje YZF-R250?
Najnowsze plotki ze ¶wiata motocykli ma³olitra¿owych g³osz±, ¿e Yamaha planuje wypu¶ciæ na rynek YZF-R250. Póki co, mowa o rynku indyjskim, El Dorado motocykli w tej pojemno¶ci. Yamaha planuje przygotowaæ ca³± gamê motocykli 250cc na rynek indyjski, a R250 ma byæ jednym z nich. Dwie¶cie piêædziesi±tki osi±gnê³y ca³kiem znacz±cy sukces na ca³ym ¶wiecie (patrz Honda CBR250R czy Kawasaki Ninja 250) wiêc naturalnym posuniêciem dla Yamahy bêdzie dope³nienie swojej oferty.
Aktualnie Yamaha króluje w Indiach ze swoj± R15. Oczywi¶cie docelowym targetem R250 bêdzie w³a¶nie ten region, ale jest bardziej ni¿ pewne, ¿e prêdzej czy pó¼niej „æwiartka” bêdzie sprzedawana na ca³ym globie. Je¶li chodzi o dane techniczne, na razie mamy ciszê, choæ Yamaha prawdopodobne zdecyduje siê na silnik ch³odzony ciecz±.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeYamaha R 250 4t=ok.35 koni mechanicznych = Aprilia RS 125 w 2t O po³owe mniejsza pojemno¶æ osi±gi te same i na Aprilli od 16 roku na A1 Dziekuje pozdrawiam
OdpowiedzYamaha R250 - d¼wiêk który nie przypomina szlifierki, oddawanie mocy - przyjemne, spalanie - ok 3-4l Aprilia RS125 - szlifierka, nie pa³ujesz do 12tys. - nie jedzie, pa³ujesz 10l/100km, spalanie 5-10l Nie masz pojêcia ile bêdzie wa¿yæ ta Yamaszka wiêc nie gadaj g³upot. A1 to motocykle do 15KM, wiêc je¶li nie daj Bóg bêdziesz mia³ wypadek i sprawdz± ¿e jest odblokowana, masz problemy... :D Dziêkujê i równie¿ pozdrawiam.
OdpowiedzYZF 250 je¶li powstanie nie bêdzie s³u¿yæ do jakiegokolwiek ¶migania. Zapewne has³o reklamowe g³osiæ bêdzie 'spalanie w zakresie 2,8 litra na sto'. A dla pana Franciszka poszukuj±cego ma³ego motocykla najwa¿niejsze bêdzie spalanie. No i to ¿e silnik 4t nie obudzi s³odko ¶pi±cej ¿ony gdy pan Franek bêdzie chcia³ ulradkiem wymkn±æ siê na browar do Stasia :)
OdpowiedzA teraz przeanalizuj sobie koszty spalania. W Indiach króluj± takie pojemno¶ci. Wiesz dlaczego? Bo ludzie kupuj± to co tanie i ³atwe w utrzymaniu. 250 w 4t na pewno spali mniej ni¿ apka. Poza tym spójrz na ¿ywono¶æ silnika 2t (i to jeszcze rotax w apce :P) i spójrz na ¿ywotno¶æ 4t. Pozdrawiam równie¿.
OdpowiedzTak tylko na 250 prawem do jazdy kat. a1 nie pojedziesz, a 125 aprili± tak. A kupuj±c 125 w 4t nie ma ono wcale przyspieszenia, nie bedziemy tu robic ojny 2t vs 4t bo ten temat jest miliony razy poruszany. Informuje Ciê tylko, ¿e Rotax nie jest kolego drogi w utrzymaniu tylko trzeba dbaæ
OdpowiedzJe¿eli kto¶ ma A to ma³o go obchodzi, ¿e jego 250tk± nie mo¿na je¼dziæ na A1, wiesz? Wprowadzaj± w Indiach 4suwowe 250tki dlatego, ¿e s± lepsze ni¿ 125 w 2t.
Odpowiedz