Yamaha planuje YZF-R250?
Najnowsze plotki ze świata motocykli małolitrażowych głoszą, że Yamaha planuje wypuścić na rynek YZF-R250. Póki co, mowa o rynku indyjskim, El Dorado motocykli w tej pojemności. Yamaha planuje przygotować całą gamę motocykli 250cc na rynek indyjski, a R250 ma być jednym z nich. Dwieście pięćdziesiątki osiągnęły całkiem znaczący sukces na całym świecie (patrz Honda CBR250R czy Kawasaki Ninja 250) więc naturalnym posunięciem dla Yamahy będzie dopełnienie swojej oferty.
Aktualnie Yamaha króluje w Indiach ze swoją R15. Oczywiście docelowym targetem R250 będzie właśnie ten region, ale jest bardziej niż pewne, że prędzej czy później „ćwiartka” będzie sprzedawana na całym globie. Jeśli chodzi o dane techniczne, na razie mamy ciszę, choć Yamaha prawdopodobne zdecyduje się na silnik chłodzony cieczą.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeYamaha R 250 4t=ok.35 koni mechanicznych = Aprilia RS 125 w 2t O połowe mniejsza pojemność osiągi te same i na Aprilli od 16 roku na A1 Dziekuje pozdrawiam
OdpowiedzYamaha R250 - dźwięk który nie przypomina szlifierki, oddawanie mocy - przyjemne, spalanie - ok 3-4l Aprilia RS125 - szlifierka, nie pałujesz do 12tys. - nie jedzie, pałujesz 10l/100km, spalanie 5-10l Nie masz pojęcia ile będzie ważyć ta Yamaszka więc nie gadaj głupot. A1 to motocykle do 15KM, więc jeśli nie daj Bóg będziesz miał wypadek i sprawdzą że jest odblokowana, masz problemy... :D Dziękuję i również pozdrawiam.
OdpowiedzYZF 250 jeśli powstanie nie będzie służyć do jakiegokolwiek śmigania. Zapewne hasło reklamowe głosić będzie 'spalanie w zakresie 2,8 litra na sto'. A dla pana Franciszka poszukującego małego motocykla najważniejsze będzie spalanie. No i to że silnik 4t nie obudzi słodko śpiącej żony gdy pan Franek będzie chciał ulradkiem wymknąć się na browar do Stasia :)
OdpowiedzA teraz przeanalizuj sobie koszty spalania. W Indiach królują takie pojemności. Wiesz dlaczego? Bo ludzie kupują to co tanie i łatwe w utrzymaniu. 250 w 4t na pewno spali mniej niż apka. Poza tym spójrz na żywoność silnika 2t (i to jeszcze rotax w apce :P) i spójrz na żywotność 4t. Pozdrawiam również.
OdpowiedzTak tylko na 250 prawem do jazdy kat. a1 nie pojedziesz, a 125 aprilią tak. A kupując 125 w 4t nie ma ono wcale przyspieszenia, nie bedziemy tu robic ojny 2t vs 4t bo ten temat jest miliony razy poruszany. Informuje Cię tylko, że Rotax nie jest kolego drogi w utrzymaniu tylko trzeba dbać
OdpowiedzJeżeli ktoś ma A to mało go obchodzi, że jego 250tką nie można jeździć na A1, wiesz? Wprowadzają w Indiach 4suwowe 250tki dlatego, że są lepsze niż 125 w 2t.
Odpowiedz