Yamaha otrzyma³a "Z³oty Laur Klienta 2008"
Ju¿ po raz drugi Yamaha zdoby³a „Laur Klienta" w kategorii „Motocykle".
Mieszkañcy najwiêkszych miast Polski w badaniu przeprowadzonym przez Grupê Media Partner, wydawcê informacyjnych dodatków Rzecz o Biznesie do Rzeczpospolitej i Przegl±du Gospodarczego do Gazety Prawnej, przyznali marce Yamaha wyró¿nienie „Z³oty Laur Klienta 2008" w kategorii „Motocykle".
W ogólnopolskim sonda¿u zrealizowanym w miesi±cach od stycznia do czerwca bie¿±cego roku Grupa Media Partner wy³oni³a najpopularniejsze produkty i us³ugi na krajowym rynku. Na wyniki badañ z³o¿y³y siê odpowiedzi w ankietach przeprowadzonych w¶ród mieszkañców najwiêkszych miast Polski oraz rezultat g³osowania czytelników dodatków Przegl±d Gospodarczy do Gazety Prawnej i Rzecz o Biznesie do Rzeczpospolitej. Co istotne, pytania mia³y charakter otwarty, zatem wskazanie marki Yamaha pozosta³o w gestii ankietowanych. Badanie potwierdzi³o znajomo¶æ japoñskiej marki i sygnowanych ni± motocykli przez polskie spo³eczeñstwo oraz pozytywne nastawienie do niej klientów.
Dla Yamaha to drugi tytu³ „Laur Klienta" w trzecim badaniu prowadzonym przez Grupê Media Partner w kategorii „Motocykle".
Yamaha Motor Polska dziêkuje uczestnikom badania za zaufanie, jakim obdarzyli markê Yamaha, oddaj±c na ni± swój g³os w wyborze laureata konkursu „Laura Klienta 2008".
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeIle osób wziê³o udzia³ w tym badaniu i ile marek motocykli w nim uwzglêdniono ? Gdzie np. Suzuki? Ciekawe za co by³y przyznawane oceny, bo chyba nie za serwis ;)
Odpowiedzfirma dzwoni i mówi, ¿e masz Laur klienta - jak nie zap³acisz kasy to Laur nie zostanie przyznany :) funny, znowu kto¶ nas robi w balona... :((
Odpowiedz