Yamaha XT660Z Tenere model 2008 dane techniczne
Opinie użytkowników 5
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 4.2 |
Skrzynia biegów | 4.2 |
Układ jezdny | 4.6 |
Układ hamulcowy | 4.6 |
Elektronika | 4.8 |
Podatność na drobne usterki | 4.2 |
Podatność na poważne usterki | 4 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 3.8 |
Ergonomia | 4.6 |
Ekonomiczność | 4.2 |
Koszty utrzymania | 5 |
Stosunek jakość/cena | 4.6 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 4.8 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 4.6 |
Na miasto | 4.4 |
W teren | 4.2 |
Do turystyki | 4.6 |
Na tor | 1.4 |
Do lansu | 3.2 |
Do wygłupów | 4.6 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Yamaha XT660Z Tenere
Rok
2008
Kategoria
Enduro / offroad
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
660 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
47.74 KM (34.8 kW))
Maksymalny moment obrotowy
57.50 Nm (5.9 kgf-m or 42.4 ft.lbs) przy 5870 RPM
Stopień sprężania
10.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
100.0 x 84.0 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Układ rozrządu
SOHC
Zapłon
Elektroniczny
Rozruch
Elektryczny
System smarowania
Ciśnieniowy z suchą misą olejową
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
183 kg
Wysokość siodła
895 mm
Wysokość całkowita
1,477 mm
Długość całkowita
2,246 mm
Szerokość całkowita
865 mm
Prześwit
245 mm
Rozstaw osi
1,505 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Skok zawieszenia przedniego
120 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony
Skok zawieszenia tylnego
117 mm
Opona przednia
90/90-M21
Opona tylna
130/80-M17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
298 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
245 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.2609 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeHamulec tylni? Serio?
Odpowiedz