tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Yamaha Tech 3 po testach
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Yamaha Tech 3 po testach

Autor: Micha³ „Mick” Fia³kowski 2008.01.27, 15:33 Drukuj

Po trzydniowych testach na torze Sepang, Malezję w bardzo dobrych nastrojach opuszczali członkowie francuskiego zespołu Yamaha Tech 3.

Amerykanin Colin Edwards, który do zespołu Herve Ponchala dołączył po trzech latach spędzonych w barwach fabrycznego składu Yamahy, był w Malezji jednym z najszybszych zawodników na ogumieniu wyścigowym.

NAS Analytics TAG

33'latek testował na Sepang nowe podwozie modelu YZR-M1, w którym umieszczono jednak silnik z poprzedniego sezonu. Drugiego dnia testów Teksańczyk wolniejszy był tylko od Randy'ego de Puniet, a ostatniego uzyskał czwarty czas na oponach kwalifikacyjnych.

„Mieliśmy kilka problemów z nowym podwoziem, głównie jeśli chodzi o wibracje." - wyjaśniał Edwards. „Moi mechanicy poradzili sobie jednak z tym już drugiego dnia testów w bardzo prozaiczny sposób, za co jestem im bardzo wdzięczny. Muszę także podziękować firmie Michelin, która przygotowała dla nas świetne ogumienie. Wiedziałem, że dojdą do siebie po ubiegłorocznych problemach. Po trzech dniach jazdy jestem całkowicie wykończony. Bolą mnie ręce i tyłek... chyba się starzeje." - zakończył z uśmiechem na twarzy.

Choć nie brylował w tabelach z wynikami, z wyników testów w Malezji zadowolony był także debiutujący w MotoGP, James Toseland. Mimo kilku problemów 27'letni Brytyjczyk regularnie utrzymywał się w pierwszej dziesiątce.

„Podczas listopadowych testów tylko raz zszedłem poniżej 2:04. dlatego utrzymywanie tempa w granicach 2:02 bardzo mnie cieszy." - przyznał dwukrotny Mistrz Świata klasy Superbike. „Nowe przednie zawieszenie poprawiło stabilność na hamowaniu a dłuższy wahacz redukuje nieco wibracje, choć nadal są one dla mnie sporym problemem, być może z powodu zbyt agresywnego hamowania silnikiem."

Miejmy nadzieje, że wspomniane przez zawodników ekipy Yamaha Tech 3 wibracje zostaną wyeliminowane jeszcze podczas przedsezonowych testów. Przecież to właśnie z identycznych powodów Rossi i Edwards zaliczyli dwa lata temu fatalny sezon na pokładzie M1 z silnikiem 990ccm.


NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê