Yamaha Stryker 2011 - fabryczny custom ju¿ w przysz³ym roku
Fabryczny custom Yamahy. Czy Honda mo¿e zacz±æ siê denerwowaæ?
Bezkonkurencyjna do tej pory (przynajmniej w Polsce) Honda VT1300CX przestanie w przysz³ym roku byæ na placu zabaw sama. Yamaha postanowi³a ugry¼æ customowego ciasta projektuj±c Strykera. Motocykl ten jest przejawem tej samej filozofii, któr± obra³a Honda – wypu¶ciæ wprost z fabryki motocykl wygl±daj±cy jak robiony na zamówienie. Stryker bêdzie wyposa¿ony w silnik bazuj±cy na jednostce napêdowej z Yamahy XVS1300 Midnight Star. Do tego ogromny k±t g³ówki ramy, 21-calowe przednie ko³o i tylna opona o szeroko¶ci 210mm. Mieszane uczucia budz± p³omienie na zbiorniku paliwa. Yamaha chwali siê, ze wiele elementów nadwozia, np. b³otniki wykonanych jest z metalu, a nie z plastiku jak „u niektórych konkurentów”. Czy jednak wygl±da równie ekscentrycznie i zjawiskowo jak Honda?
|
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeJest ³adna bestyjka :) i gada i je¼dzi równie piêknie jak wygl±da... Koledzy ortodoksyjni bêd± siê pastwiæ, ¿e ma ch³odnicê z przodu, ale jak dla mnie woda w garach to zabezpieczenie (przypomnijcie...
Odpowiedz