Yamaha SR 125 model 2001 dane techniczne
Opinie użytkowników 9
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 1 |
Skrzynia biegów | 4.56 |
Układ jezdny | 3.89 |
Układ hamulcowy | 3.44 |
Elektronika | 4.11 |
Podatność na drobne usterki | 3.89 |
Podatność na poważne usterki | 3.89 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4.11 |
Ergonomia | 4.67 |
Ekonomiczność | 4.89 |
Koszty utrzymania | 5 |
Stosunek jakość/cena | 4.22 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 2.69 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 4.89 |
Na miasto | 4.78 |
W teren | 2.89 |
Do turystyki | 4.44 |
Na tor | 2.56 |
Do lansu | 3.11 |
Do wygłupów | 4.89 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Yamaha SR 125
Rok
2001
Kategoria
Naked bike
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
125 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
12.00 KM (8.8 kW)) przy 8500 RPM
Maksymalny moment obrotowy
9.80 Nm (1.0 kgf-m or 7.2 ft.lbs) przy 8000 RPM
Średnica cylindra x skok tłoka
57.0 x 48.8 mm
Zasilanie
Gaźnik
Liczba zaworów na cylinder
2
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho
104 kg
Wysokość siodła
730 mm
Rozstaw osi
1,280 mm
Podwozie
Skok zawieszenia przedniego
120 mm
Skok zawieszenia tylnego
78 mm
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
282 mm
Hamulec tylni
Bębnowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
130 mm
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
102.0 km/h (63.4 mph)
Stosunek mocy do masy
0.1154 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
10.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzePytanie: jestem "duży", ważę 130 kg. Jak sobie będzie radził ten motorek?
Odpowiedzmam yamaha sr 125 i chciabym dac tam wiekszy cylinder jaki podejdzie inny? minimum 250
OdpowiedzProsze mi powiedziec czy jest mozliwosc ze ta yamaha bedzie miala pojemnosc 80cc??
OdpowiedzNIE.
OdpowiedzWitam! ...
OdpowiedzPowiem szczerze tak że to nie jest nic normalnego podejrzewam że mógł się łańcuszek rozrządu zużyć lub zawory się mogły przestawić też mi zaczęło dzwonić na wolnych obrotach po udeżeniu nóżką od biegów w pinek ale jeżdżę już drugi rok i jak narazie się nic nie dzieje ;-)))
Odpowiedz