Yamaha FZS 1000 Fazer model 2004 dane techniczne
Opinie użytkowników 8
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 4.75 |
Skrzynia biegów | 4.38 |
Układ jezdny | 4.88 |
Układ hamulcowy | 4.88 |
Elektronika | 4.63 |
Podatność na drobne usterki | 4.63 |
Podatność na poważne usterki | 4.5 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4.63 |
Ergonomia | 4.88 |
Ekonomiczność | 4.38 |
Koszty utrzymania | 3.75 |
Stosunek jakość/cena | 4.5 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 6.15 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 5 |
Na miasto | 4.5 |
W teren | 2 |
Do turystyki | 4.75 |
Na tor | 3.88 |
Do lansu | 3.88 |
Do wygłupów | 5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Yamaha FZS 1000 Fazer
Rok
2004
Kategoria
Naked bike
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
998 ccm
Typ silnika
Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
141.07 KM (103.0 kW)) przy 10000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
105.90 Nm (10.8 kgf-m or 78.1 ft.lbs) przy 7500 RPM
Stopień sprężania
11.4:1
Średnica cylindra x skok tłoka
74.0 x 58.0 mm
Układ rozrządu
DOHC
System chłodzenia
Ciecz
Wymiary i wagi
Waga na sucho
208 kg
Wysokość siodła
825 mm
Wysokość całkowita
1,190 mm
Długość całkowita
2,125 mm
Szerokość całkowita
765 mm
Prześwit
140 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Podwozie
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Skok zawieszenia przedniego
140 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony
Skok zawieszenia tylnego
135 mm
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
180/55-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
298 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
267 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.6782 HP/kg
Inne dane
Wersje kolorystyczne
Srebrny storm, Galaxy niebieski, Srebrny tech
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeCzwarty sezon spędzony na FZS 1000 fazer, ogólnie brak poważnych zastrzeżeń. Można by chcieć nieco lepszej ochrony przed wiatrem i nieco mniejszego spalania. Z drugiej jednak strony trzeba ...
Odpowiedz