Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeXt660Z to obecnie chyba jedyny sprzęt z segmentu wytrzymałych, prostych i niezawodnych podróżnych enduro, który jest jeszcze seryjnie produkowany. To już klasyk niemalże. Jadąc na Mongolię czy dookoła świata nic innego bym nie brał pod uwagę. Stare Afriki ok, ale wagowo już inna półka.
OdpowiedzZgadam się z kolegą XT660Z jest jednym z najlepszych aktualnie sprzedawanym w salonach motocyklem przeprawowym, którym można latać np. po Afryce, trampek jest dużo słabszy terenowo.
OdpowiedzNie wiesz kolego co piszesz !!! według mnie to tylko Afryka lub Transalp!! Tenera 660 to niestety bardzo delikatny motocykl i chyba by się rozleciał po drodze ...!l
OdpowiedzAfrica na pustynie i owszem, ale jak wjedziesz w Polski teren to już nią nie wyjedziesz. W Polsce tylko do lansu lub jako wygodny turysta, a trampek poza nie zawodnością , to 230kg na 48 km .....żółwik, na którym o terenie nawet nie można zamarzyć.
OdpowiedzTransalp waży niecałe 200kg :)
Odpowiedzbuhahah...... większych bredni dawno nie czytałem. yamaha XTZ tenere to jest straszna lipa a nie motocykl . Nadrabia wyglądem a po za tym to delikatny i tandetnie wykonany motocykl w porównaniu np. do hondy transalp.
OdpowiedzJa mam XT600Z Tenere z 1987, trampka zje i wypluje :) Prawie 50KM i 156 kg wagi, może się ścigniemy :)
OdpowiedzZgadza się. Też śmigam xt600z Tenere z 1987 roku :) do 100km/h idę z kolegi hondą cb 600 łeb w łeb. Może nowa Tenera 660 to już plastuś , ale nie stara poczciwa xt. 50km na 155kg wagi !!!!, kto jej dosiadał to wie o czym mówię, po prostu traktor .
OdpowiedzNiestety, już nie jest produkowany, choć nówkę sztukę można jeszcze kupić u niektórych dilerów.
Odpowiedz