Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeXJ6 ma chyba ok. 30KM więcej, przy trochę większej masie większej, więc objedzie zawsze na prostej. Pytanie czy na torze będzie podobnie? Za granicą są puchary wyścigowe małych pojemności, w których można startować np. CBR250 i jest to pewnie tańsze i bardziej dostępne wejście do sportu, aniżeli 600-ka. Różnicowanie kategorii praw jazdy w Europie, CBR500 można jeździć już na A2, CBR600 tylko po kastracji. CBR500 jest znacznie bardziej łagodne w obejściu niż CBR600, a jak ładnie wspomniałeś nie każdy jest rajdowcem, ale chciałby mieć motocykl z magicznymi 3 literami na baku, który jednak wybaczy drobne błędy. I jeszcze jest o kwestia ceny nowego motocykla CBR500R 27500pln, CBR600RR 52500pln, czyli różnica x2.
OdpowiedzNo przepraszam.Jak ktoś, jak to piszesz nie jest rajdowcem, a kupuje pseudo sportowy motocykl tylko po to żeby było mu bardziej niewygodnie?? Chodzi tylko o te literki?? To trochę naiwne. Tym bardziej że żeby jeździć dzisiaj CBR nie trzeba mieć nawet prawa jazdy "A". Dla mnie bez sensu.
OdpowiedzCBR 125 z założenia miało być dla nastolatków, a możliwość jazdy nim na B, to skrzywienie przepisów unijnych, a nie zamysł producenta. Ludzie są różni i nie wszyscy myślą tak jak Ty, na czym znakomicie zarabia dział sprzedaży Hondy. Zresztą podobnie w samochodach, Celica 1.6 z lat 90-tych miała się nijak do Celici 2.0, ale ludzie ją kupowali bo mieli sportowe coupe, które może nie jedzie, ale już wygląda.
Odpowiedz