Wy¶cigowy dwusuw 500cc ju¿ wkrótce?
Słyszeliście o niemieckiej firmie Ronax GmbH? Jeśli nie, to warto chwilę się skupić. Otóż, niemiecka firma planuje w najbliższym czasie wypuścić motocykl klasy 500cc, ale z silnikiem... dwusuwowym. Tak, będziemy mieli reinkarnację Hondy NSR500! Niewiadomo, jak motocykl będzie się nazywał, ale wiadomo, że będzie miał silnik 2T V4. Co ciekawe, motocykl ma mieć drogową homologację! Czyli, będzie można jeździć nim do pracy. Wyścigówką 500cc 2T...
Niestety, trzeba będzie się pospieszyć, powstanie tylko 46 sztuk i liczba tak jest nieprzypadkowa. Ronax chce stworzyć swoisty trybut dla Valentino Rossiego, który ścigał się NSR500 w 2001 roku. Póki co, cisza na temat danych technicznych, ale firma zapowiada: "Legendarny silnik powraca! Wściekły, wymagający i imponujący!".
Najbardziej fascynuje nas to, ze motocykl będzie posiadał drogową homologację. Ronax zapowiada także, że dzięki kilku zabiegom udało się uczynić z legendarnej wyścigówki motocykl drogowy. Nie możemy się doczekać nowych informacji.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeJa wiem, ¿e angielskie "tribute" mo¿na przet³umaczyæ jako "trybut", ale tutaj chodzi o ho³d, a nie daninê (no chyba, ¿e wszystkie 46 motocykli jest dla Rossiego) i k³uje nieco w oczy. Panie Boczo, ...
OdpowiedzCiekaw jestem jak bêdzie ze spe³nieniem norm dotycz±cych emisji spalin... S³abo to widze, ale obym siê myli³
OdpowiedzPowsta³ nawet polski silnik 2t który spokojnie spe³nia normy emisji, zreszt± 50 oraz 125 w 2T te¿ je spe³niaj±. Nic tylko czekaæ.
OdpowiedzSkoro jeden cylinder 125 spe³nia normy, to 4 cylindry 125 te¿ spe³ni±.
Odpowiedz