Wype³nij ankietê i zgarnij prezent od Yamahy
Jakość obsługi serwisowej jest jednym z kluczowych elementów satysfakcji klientów i również jednym z tych, przez które najłatwiej stracić dobrą opinię. Z myślą o zapewnieniu swoim Klientom obsługi na najwyższym poziomie Yamaha Motor Polska uruchomiła elektroniczny Kwestionariusz Serwisowy. Do wypełnienia ankiety są zaproszeni klienci, którzy po 1 września br. dokonali dowolnej usługi serwisowej jednośladu w jednym z 22 krajowych ASO zlokalizowanych przy salonach motocyklowych marki Yamaha. W zamian za podzielenie się opinią o poziomie wykonanej usługi, Klient otrzyma atrakcyjny prezent.
Obsługa ankiety jest bardzo prosta, a jej wypełnienie zajmie zaledwie kilka minut. Na początek należy wybrać z rozwijanej listy serwis, w którym została zlecona usługa, oraz wpisać numer VIN swojego pojazdu (pozycja w okienku E na pierwszej stronie dowodu rejestracyjnego) , a następnie przejść do zawartych w ankiecie pytań. Osoby, które zechcą podzielić się dodatkowymi uwagami, mogą to uczynić w specjalnie przygotowanych do tego polach tekstowych.
Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki są przekazywane bezpośrednio do biura importera. Kwestionariusz ma na celu zebranie opinii Klientów o jakości obsługi oferowanej we wszystkich punktach ASO. Udzielone odpowiedzi będą służyły wyrównaniu w całym kraju poziomu usług świadczonych w serwisach Yamahy i wyróżnienia się na tle konkurencji.
W podziękowaniu za poświęcony czas każdy Klient, który wypełni ankietę, zostanie nagrodzony upominkiem składającym się z zestawu kosmetyków motocyklowych Yamalube: żelu czyszczącego, mleczka polerskiego, sprayu do kasków i wygodnych na trasie jednorazowych chusteczek do szyby i wizjera o łącznej wartości 100 zł.
Zapraszamy do wypełnienia Kwestionariusza Serwisowego
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeNiezle, wlasnych VINów nie rozpoznaj±... i jak im tu zrobic dobrze?
Odpowiedz