Wypadek na autostradzie - agresja rodzi agresjê
Oto przykład na trzecią zasadę dynamiki kretyństwa.
Autostrada, lewy pas i jadący nim samochód. Wyprzedza go motocyklista, zapewne nieco poirytowany, że samochód blokuje mu drogę. Kierowca dodaje gazu, motocykl nieco przyspiesza, po czym hamuje, chcąc przestraszyć (?) kierowcę. I nagle jednoślad z urwanym tyłem ląduje na jezdni.
W taki oto sposób agresja rodzi agresję. Po pierwsze primo, kretyńsko zachował się kierowca samochodu. Po drugie primo, kretyńsko zachował się kierowca motocykla, który jeśli mamy być szczerzy, nie ma tablicy rejestracyjnej, a przede wszystkim nie ma światła stopu. Którego nie widział kierowca samochodu. Cóż, gdzie dwóch się bije...
Komentarze 30
Poka¿ wszystkie komentarzeChoæ sam je¿d¿e na motocyklu to moim zdaniem wina le¿y po stronie motocyklisty . Tak jak wy¿ej - dosta³ to czego chcia³ - numer z hamowaniem -motocyklem ? pora¿ka . Kierowca samochodu nawet nie ...
OdpowiedzPo Prostu dwa ¿e tak siê wyra¿e debile ale czerwona cysterna nawet nie zatryma³a siê udzieliæ pomocy
OdpowiedzKierowca cysterny raczej na 110% nic nie widzia³, a idiota/wychowawca na motocyklu dosta³ to czego chcia³. Numer z hamowaniem móg³by robiæ samochodem z twardym ty³kiem i to te¿ przy ni¿szych prêdko¶ciach
Odpowiedzcysterny s± pod ¶cis³± kontrol± i nie wolno im siê zatrzymywaæ, chyba, ¿e wynika to z warunków ruchu albo prawa (np. obowi±zek odpoczynku). Zatrzymana cysterna to ³atwy k±sek dla z³odziei, a kilkadziesi±t tysiêcy litrów paliwa, to ca³kiem niez³a kasa, nie?
Odpowiedz"Zatrzymana cysterna to latwy kasek dla zlodziei", muhahaha =D dobra baja, sie za duzo szybkich i wscieklych naogladales =D poza tym pierwsza czesc Twojego komentarza to tez baja. Cysterny sa kontrolowane tak samo jak kazda inna ciezarowka. I tak jak juz ktos napisal, kierowca czerwonej cysterny mogl nawet nie zauwazyc tego zdarzenia (wystarczy ze byl porzadnie zmeczony albo zadzwonil wlasnie do niego szef i poinformowal ze obciaza go kwota taka i taka za to i za to, wtedy sie nic nie widzi, wiem co pisze!
Odpowiedzkierowca cysterny móg³ nawet nie zauwa¿yæ ca³ego zdarzenia
Odpowiedzi tak najlepszy jest kierowca auta, po dzwonie najpierw ogl±da swoje auto a nastêpnie idzie zobaczyæ co tam u motocyklisty. Generalnie spotka³o siê dwóch dekli i taki jest efekt...
Odpowiedzpochwa³a dla kerowcy ciê¿arówki który biegnie udzieliæ pomocy
Odpowiedzpochwa³a dla kerowcy ciê¿arówki który biegnie udzieliæ pomocy
OdpowiedzZaraz, czemu od pocz±tku filmu jecha³ autem lew± stron± ? Przepisy wyra¼nie mówi±, lewy pas s³u¿y do wyprzedzania... a nie do jazdy bo jemu siê tak podoba....
OdpowiedzPrzepisy mówi± te¿ o obowilzku posiadania ¶wiat³a stopu czy tablicy rejestracyjnej.
OdpowiedzAle ¿eby zmniejszyæ prêdko¶æ, przepisy wcale nie nakazuj± u¿ywania hamulców. Mo¿na te¿ wyhamowaæ silnikiem. I wydaje mi siê, ¿e tak w³a¶nie zrobi³ motocyklista. To te¿ t³umaczy brak ¶wiat³a stopu.
OdpowiedzA s³yszeli¶cie o hamowaniu silnikiem? Bardzo skuteczne w przypadku motocykla.
Odpowiedz