Wybór między GSX-R750 i Ducati 848 Evo
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4
Grunt, to mieć wybór
Chętnych na GSX-Ra 750 i 848 nie brakuje, ponieważ motocykle te stanowią fajną ofertę w segmencie motocykli sportowych. Choć są to dwie różne maszyny, mają kilka cech wspólnych. Przede wszystkim użytkowanie ich na co dzień ma jednak więcej sensu, niż rozbijanie się po ulicach litrami. Obie mają wystarczająco dużo mocy do bardzo dynamicznej jazdy, obie też dysponują znakomitymi podwoziami pozwalającymi na wykorzystanie potencjału jednostek napędowych. Obie dają mnóstwo frajdy z jazdy zarówno po torze jak i ulicy.
GSX-R w zestawieniu z Ducati wydaje się być nieco cięższy i spokojniejszy. Nie ma tutaj lekkości dwucylindrowca, jest natomiast świetna reakcja na dodanie gazu w dolnym i średnim zakresie obrotów. Znakomita skrzynia biegów i antyhopping ugruntowują znakomite oceny jednostki napędowej Gixxera. Na prostej Suzuki jest też nieco szybsze od 848. W japońskim motocyklu przekonuje świetna pozycja za kierownicą, dopracowana ergonomia, czytelny zestaw wskaźników z wyświetlaczem wybranego przełożenia. Produkt z Hamamatsu jest łatwiejszy do opanowania i wybacza więcej błędów. Dzięki elastycznemu napędowi świetnie radzi sobie w codziennej eksploatacji.
Stojący w przeciwnym narożniku 848 kusi lekkością i dynamiką. Dwucylindrowiec lubi wysokie obroty, błyskawicznie się rozpędza, ale wykorzystanie jego potencjału jest nieco trudniejsze niż w Suzuki, szczególnie że skrzynia biegów nie jest wyposażona w sprzęgło antyhoppingowe. Doskonałe podwozie wymaga co prawda regulacji, ale kryje też w sobie ogromne możliwości. Faktem jest, że jazda Dukatem wymaga od jeźdźca więcej wirtuozerii, daje też jednak więcej przyjemności.
Który z prezentowanych motocykli jest lepszy? Technicznie są godnymi siebie przeciwnikami, ale lepszą ofertę stanowi Suzuki, które z ceną 51900 jest około 7000 zł tańsze od Ducati. Włoski sprzęt wygrywa jeśli chodzi o prezencję i prestiż. Grunt, to mieć wybór.
|
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeNo a gdzie są czasy okrążeń?
OdpowiedzNiestety GSXR coraz brzydsze...przod jak w 1000 k3 :/
Odpowiedzto se strzepni
OdpowiedzJak by mnie było stać to nawet bym się nie zastanawiał, brał bym Ducati. Aż mi staje jak widze ten motor.
Odpowiedz