Wybór miêdzy GSX-R750 i Ducati 848 Evo
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4
Grunt, to mieæ wybór
Chêtnych na GSX-Ra 750 i 848 nie brakuje, poniewa¿ motocykle te stanowi± fajn± ofertê w segmencie motocykli sportowych. Choæ s± to dwie ró¿ne maszyny, maj± kilka cech wspólnych. Przede wszystkim u¿ytkowanie ich na co dzieñ ma jednak wiêcej sensu, ni¿ rozbijanie siê po ulicach litrami. Obie maj± wystarczaj±co du¿o mocy do bardzo dynamicznej jazdy, obie te¿ dysponuj± znakomitymi podwoziami pozwalaj±cymi na wykorzystanie potencja³u jednostek napêdowych. Obie daj± mnóstwo frajdy z jazdy zarówno po torze jak i ulicy.
GSX-R w zestawieniu z Ducati wydaje siê byæ nieco ciê¿szy i spokojniejszy. Nie ma tutaj lekko¶ci dwucylindrowca, jest natomiast ¶wietna reakcja na dodanie gazu w dolnym i ¶rednim zakresie obrotów. Znakomita skrzynia biegów i antyhopping ugruntowuj± znakomite oceny jednostki napêdowej Gixxera. Na prostej Suzuki jest te¿ nieco szybsze od 848. W japoñskim motocyklu przekonuje ¶wietna pozycja za kierownic±, dopracowana ergonomia, czytelny zestaw wska¼ników z wy¶wietlaczem wybranego prze³o¿enia. Produkt z Hamamatsu jest ³atwiejszy do opanowania i wybacza wiêcej b³êdów. Dziêki elastycznemu napêdowi ¶wietnie radzi sobie w codziennej eksploatacji.
Stoj±cy w przeciwnym naro¿niku 848 kusi lekko¶ci± i dynamik±. Dwucylindrowiec lubi wysokie obroty, b³yskawicznie siê rozpêdza, ale wykorzystanie jego potencja³u jest nieco trudniejsze ni¿ w Suzuki, szczególnie ¿e skrzynia biegów nie jest wyposa¿ona w sprzêg³o antyhoppingowe. Doskona³e podwozie wymaga co prawda regulacji, ale kryje te¿ w sobie ogromne mo¿liwo¶ci. Faktem jest, ¿e jazda Dukatem wymaga od je¼d¼ca wiêcej wirtuozerii, daje te¿ jednak wiêcej przyjemno¶ci.
Który z prezentowanych motocykli jest lepszy? Technicznie s± godnymi siebie przeciwnikami, ale lepsz± ofertê stanowi Suzuki, które z cen± 51900 jest oko³o 7000 z³ tañsze od Ducati. W³oski sprzêt wygrywa je¶li chodzi o prezencjê i presti¿. Grunt, to mieæ wybór.
|
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeNo a gdzie s± czasy okr±¿eñ?
OdpowiedzNiestety GSXR coraz brzydsze...przod jak w 1000 k3 :/
Odpowiedzto se strzepni
OdpowiedzJak by mnie by³o staæ to nawet bym siê nie zastanawia³, bra³ bym Ducati. A¿ mi staje jak widze ten motor.
Odpowiedz