Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeWszystko pięknie. Ale jaki jest sens kupować CB500X, jeśli dokładając 900zł mamy NC700X który też ma 35kW wyższy o 17 Nm moment obrotowy dostępny od 4750 a nie jak w cb od 7000 tys. obr., wygląda praktycznie tak samo, pali tyle samo i ma poręczny schowek w miejscu baku, i napewno będzie o wiele bardziej elastyczniejszy (chyba, że się mylę?)? Po co honda wprowadza praktycznie dwa identyczne motocykle? Rozumiem jakby CB kosztowała 20 tys. zł, to była by to rozsądna propozycja w stosunku do NC, a tak, nie widzę sensu kupowania CB500X.
OdpowiedzNo, jest 20 kg lżejsza. Ale fakt - 500 i 700 są bardzo podobne
Odpowiedzsensu nie ma żadnego - można kupić uzywany cb 500 lub cbf 500 (a moze nawet zaszalec i jakas 600 ;)) i zrobic na nowo zawias z przodu i tylu - bedzie lepiej jezdzil niz ten, przy czym nie musi to byc ohlins....zaoszczedzone - niemałe - pieniadze inwestujemy w wyjazd po europie...przeciwskazanie - ktos kto lub przyszpanowac, ze ma nowy z salonu, nie kupi cebulki,cbf 500, starego bandita czy fazera 600....
Odpowiedza sprawdziłeś jak tankuje się paliwo do nc gdy masz bagaże w miejscu pasażera
Odpowiedz