Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeWszystko ok...błednym jednak jest wysnucie tezy że "custom" to wyłącznie choppery. Widac tu niestety, ze poza tymi "reality show" i lixnieciem odrobinki historii niektorych twórców (tych najbardziej znanych) autor ma mgliste pojęcie o tym co się buduje na swiecie pod nazwą "custom"...a wystarczy spojrzeć na "wydumki" PJP z Warszawy,na tomiast wspomniane "Cafe racery" to nic innego jak czystokrwiste europejskie "customy".
OdpowiedzGdybyśmy chcieli zamieścić w jednym tekście wszystkie firmy, odmiany, wątki, osoby, to powstał by artykuł na 50 stron. PJP o których wspominasz w Twojej wypowiedzi, zajmują się raczej budową streetfighterów, a o tym mamy osobny materiał, podobnie jak o cafe racerach :) Pozdrawiam
Odpowiedzmówie ze stwerdziłeś w artykule że custom to wyłacznie choppery - to jest błedne. Streetfighter to też custom...
OdpowiedzRower z płonącą naklejką to też custom. Idąc takim tokiem rozumowania, musielibyśmy mieć "Streetfightery", "Cafe Racery" i "Choppery, drag bike'i, bobbery, cruisery, rat bike'i". Customy w 90% kojarzone są z chopperami.
OdpowiedzChyba jednak nie jest tak ze custom w 90% kojarzy sie z chopperem. Juz predzej choppery kojarzone sa z customami. Wiele osob mowiac chopper ma na mysli motocykl w stylu Easy rider, przerobke. Natomiast custom osobie w zaznajomionej z motoryzacja kojarzy sie z przerobkami i nic wiecej, zadnych podtekstow odnosnie rodzaju maszyny.
Odpowiedz