Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeWsk'i by³y ¼le! traktowane je¼dzi³y na fatalnym paliwie, oraz zamiast oleju eksploatowane by³y na smarze z rop± wymieszanym itp. itd. ;) Je¶li kto¶ dba³ to zje¿d¿a³ ca³± Polskê i nie mia³ przestojów. Problem z wsk-± by³ taki, i¿ stanê³a w rozwoju, a inni nie i tyle... Ps Dobrze zrobiona czt. utrzymana WSK'a na dzisiejszych ¶wiecach, filtrach i olejach oraz benzynie, obje¿d¿a te china-wynalazki ;) Nawet moja M06-64 :) jak j± przewietrzam gdy nie latam thunderace'k±. Natomiast Junaki i Romety nie mo¿na wrzucaæ do gara z tandetnymi chinolami, s± trochê lepszej jako¶ci czê¶ci w nich montowane, wiêc maj± zauwa¿alnie lepsze osi±gi porównywalne z Tajwanem albo i lepsze nawet czasami. Ale do Yamy, Hondzi czy Suzi to im dalej ni¿ bli¿ej, wiêc do 125-ki wola³bym dorzuciæ te 3-5 tysi, niby du¿o, ale za 11-15 tysi mo¿na kupiæ ORYGINALNY TRWA£Y MOTOCYKL, a nie siê ³udziæ ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza