Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeWpływy do budżetu to są ze wszystkiego - z tego że ludzie chleją wódę, zapierniczają 120 na 50tce itp. Proste - państwo ma drogi i ustala na nich reguły. Jak komuś nie pasuje to autobus i rower. 2 kolesi bez prawka obrazuje totalna głupotę. Ja tu nie widzę nawet chęci zrobienia prawka. Poza tym co do "ograniczania" - jeśli w ten sposób ograniczy się dostęp do dróg publicznych osobom które się po prostu do prowadzenia czegokolwiek poza taczkami nie nadają - chociaż pewnie wydaje im się że dadzą radę jedną ręką ciągnikowi siodłowemu - to jestem za obiema rękami i nogami, bo to oznacza nie spotkam kogoś takiego i pożyję trochę dłużej. A pod karę za kierowanie bez uprawnień będzie można podciągnąć przepadek sprzętu jako narzędzia przestępstwa (a dlaczego nie?) w związku z tym szybko dojdziemy do końca "pożyczania" na chwilę aut i motocykli ludziom którzy nie mają uprawnień. Poprawa bezpieczeństwa... zwrot kosztów kursów doszkalających... nie dajmy się traktować jak bydło... Może zdecyduj się - czy obecnie ktoś komuś zabrania doszkolić się? Nie. I to jest właśnie ta wolna wola która nas odróżnia. Czy po wprowadzeniu zwrotów za kurs doszkalający będzie inaczej? Nie. Ten kto będzie chciał inwestować w bezpieczeństwo - swoje i innych będzie się szkolił i bez takich zachęt.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza