Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeWow, super pomysł, mogły by być dwie kategorie: 250cc oraz 450cc dla urozmaicenia, chętnie bym spróbował swoich sił na torze wyścigowym swoją 250 :>
OdpowiedzNie ma sensu rozdrabniać tego na kategorie 250 i 450, zwłaszcza, że taki pomysł nie sprawdził się, a właściwie nie sprawdziły się 250 jako torówki i temat tej pojemności zarzucono na rzecz 450. Poza tym wszystkim zależy na klarowności naszych wyścigów. Trzeba zrobić wszystko, aby były 3 mistrzowskie klasy - najlepiej Superbike, Supersport (aby do minimum ograniczyć nieuczciwych "tunerów") oraz właśnie 450GP. Oczywiście niekt nie zabroni jechać 250 ccm w klasie 450, tylko, czy to ma sens?
OdpowiedzNie ma sensu rozdrabniać tego na kategorie 250 i 450, zwłaszcza, że taki pomysł nie sprawdził się, a właściwie nie sprawdziły się 250 jako torówki i temat tej pojemności zarzucono na rzecz 450. Poza tym wszystkim zależy na klarowności naszych wyścigów. Trzeba zrobić wszystko, aby były 3 mistrzowskie klasy - najlepiej Superbike, Supersport (aby do minimum ograniczyć nieuczciwych "tunerów") oraz właśnie 450GP. Oczywiście niekt nie zabroni jechać 250 ccm w klasie 450, tylko, czy to ma sens?
Odpowiedz