Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Pokaż wszystkie komentarzeWłaściwie sam sobie odpowiedziałeś... Zależy właśnie, czy bardziej zależy Ci na "imidżu" czy na praktycznych walorach. Ja mam nakeda i o względnym komforcie można mowic do ok 120km/h, pod warunkiem, że nie jedziesz pod wiatr - wtedy jest mało przyjemnie. Może rozważ N + szyba akcesoryjna za 100zł i będziesz miał kompromis. Ja chyba się wkrótce zdecyduję na taką szybę. O Diversionach słyszałem, że te plastiki trzeszczą i wibrują ale nie jeździłem, więc nie wiem czy to prawda.
OdpowiedzJeżdzę wersją N już siódmy sezon (z dokupioną małą mini-owiewką zakładaną na lampę). Ja osobiście jestem ortodoksyjnym, klasycznym golasistą, także wybór wersji nie był dla mnie dylematem. Wersja N oprócz większych walorów estetycznych oferuje 2 zalety: - brak plastików bocznych, które mogą się połamać nawet przy tzw. glebie parkingowej, - większa swoboda manewru w lawirowaniu między samochodami w korkach - jest istotna różnica między lusterkami skręcającymi z kierownicą jak w N, a mocowanymi do czaszy i nieskręcającymi wraz z kierownicą jak w S. Do spokojnej turystyki wersja N w zupełności się nadaje. A że trochę wieje przy większych prędkościach - cóż, motocykl to nie samochód i wiać musi.
OdpowiedzW wersji S lusterka też są na kierownicy.
OdpowiedzZalezy jeszcze ile masz wzrostu, bo przy moim (183cm) owiewka w wersji DIV niewiele daje bo mi powietrze z szybki wali centralnie w kask i łomot mam jakbym głową po bruku ciągał. Jedyne rozwiązanie to akcesoryjna szybka(droga) albo dodatkowa owiewka(tez droga :P)
Odpowiedz