Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWitam opiszę swoją przygodę z ADV. Zamówiłem w kwietniu, termin oczekiwania ok 3tyg. Odebrałem w połowie maja i zwróciłem uwagę na kiepskie właściwości jezdne-jak się okazało tylne koło nie trzymało osiowości. Oddałem do serwisu i mimo wmawiania że wszystko ok uparłem się żeby odesłali do centrali. Cała procedura trwała 5 tygodni!!! Wrócił tydzień temu i jest Ok tz. jedzie prosto coś tam ustawili-zbieżność jest ale wahacz nadal krzywy (prawdziwi magicy) ale wyszło na zdrowie bo ustawili gaźnik-silnik lepiej pracuje, pali bez ssania i nie trzeba rozgrzewać tak jak wcześniej. Co jakiś czas ma taki dzień że biegów nie da się redukować (z 4 na 3, i z 3 na 2) jutro wymiana oleju (ma zrobione 600 km) i okaże się czy pomoże. Przednie światło zaczyna szwankować. Ostatni miesiąc żałowałem zakupu ale dam szanse moto się zrehabilitować, docieram zaczynam jeździć bardziej dynamicznie i z większą prędkością, przygotowuje go do trasy, wyjazdu wakacyjnego w sierpniu (2 tys km) zobaczymy co z tego wyjdzie. Wolałem kupić nowego chinola niż 20 letniego zjechanego japońca. Planuje w tym sezonie 4tyś przejechać więc będę mógł wyrobić opinie i dodam ja tutaj. Szyba to konieczność, opony także lepiej wymienić bo w zakrętach są nie pewne, a łańcuch szkoda gadać-wyciąga się po przejechaniu 150 km. Plusy: - małe spalanie , ładnie pracuje silnik, zrywny, wygodna pozycja, lekki, przyciąga uwagę :) Minusy: - słabe wykonanie niektórych elementów, za lekki na polskie drogi, twarde opony, łańcuch
OdpowiedzTeż rozważam zakup tego sprzętu. Musimy mieć świadomość, że nie funkcjonuje tu tzw. ASO. WSZYSTKO trzeba dojrzeć i przejrzeć samemu w ramach tzw. przeglądu zerowego i kolejnych. Łańcuchem się nie przejmuj, każdy nowy łańcuch wymaga szczególnej uwagi przez kilkaset kilometrów. Za zakupem przemawia niska cena. W zimie dealer godzi się na 5 tysięcy. Ponadto na plus: niskie spalanie (do tego relatywnie ogromny zbiornik paliwa 18 l), mała ilość oleju na wymianę, rozrząd dźwigienkowy (uproszczona regulacja luzu zaworowego), nie trzeba zdejmować zbiornika paliwa przed obsługą rozrządu, ogumienie dętkowe - samodzielna naprawa kapcia możliwa nawet w drodze, pakowność, manszety na goleniach (lagach) powinny wydłużyć przebieg międzyobsługowy przedn. zawieszenia. Dostępność części. Zwrócił moją uwagę, bo pozwala na bezstresową, tanią i bezpieczną jazdę poza asfaltem, na co nie pozwala +dwustukilogramowy street bike na semi slickach.
Odpowiedzczesc "szalony koniu" nie wiesz przepadkiem gdzie sie znajduje gniazdo usb do nawigacji. w artykule o adv przeczytalem ze owe gniazdo ponoc jest.
Odpowiedzjest ale w adv fi
Odpowiedz